اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۸۰

آمار مشابه پوگبا با فصل گذشته در تورین + عکس

گران قیمت ترین بازیکن جهان که اکنون زیر تیغ تیز منتقدین قرار گرفته آماری کاملا مشابه با فصل گذشته در ایتالیا دارد و این مسئله می‌تواند فشارها را به آینده موکول کند.
۱۲:۲۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| پل پوگبا که تابستان امسال با مبلغ 89 میلیون پوند رکورد نقل و انتقالات جهان را شکست تاکنون در جمع شیاطین سرخ موفق نبوده و تحت فشار انتقاد قرار گرفته است.

وی که به علت عملکرد ناامید کننده اش مخصوصا در دو بازی گذشته مقابل لیورپول و چلسی صبر طرفداران را نیز لبریز کرده جالب است که آماری کاملا مشابه با فصل گذشته در بیانکونری دارد. 

در هشت بازی ابتدایی سری‌آ در فصل 2015-2016 پل پوگبا زیر نظر آلگری همین عملکرد را ارائه داد اما در ادامه فصل توانایی خود را اثبات کرد. 

همین مسئله شاید خیال طرفداران و دوست داران یونایتد را تا حدی راحت کند که در آینده ای نزدیک تاثیر هافبک 23 ساله را حس خواهند کرد.

عکس زیر را مشاهده کنید.

از طرفی دیگر می‌توان به این نکته اشاره کرد که آمار در دو فصل یکسان بوده اما مبلغ فراوان خرید او تا این حد توقع را از این ستاره جوان بالا برده است.

گرت بیل که دومین بازیکن گران تاریخ فوتبال نامیده می‌شود نیز چنین شرایطی را تجربه کرد.

وی در شروع راهش در سفید پوشان یعنی فصل 2013-2014 زیر نظر کارلتو (کارلو آنچلوتی) شروع خوبی نداشت و مورد انتقاد فراوان قرار گرفت. اما همین ستاره ولزی در فینال جام حذفی با سرعت بالایش قهرمانی را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورد. همچنین گل دوم تیمش را در فینال لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

داستان بیل به هیچ وجه عملکرد ضعیف پوگبا را توجیه نمی‌کند اما می‌توان اعتقاد داشت که در آینده نزدیک شاهد تاثیرهایش در تیم مورینیو باشیم. 

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین