اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۱۴۰

ملی‌پوش وزنه برداری: المپیک دور از دسترس نیست

ملی‌پوش وزنه برداری: المپیک دور از دسترس نیست
ملی پوش وزنه برداری گفت: حضور در المپیک به خیلی چیزها بستگی دارد و رسیدن به آن هرگز دور از دسترس نیست.
۱۶:۲۳ - ۰۳ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

 مهدی کرمی پس از انجام یک جراحی و تغییر وزن حالا پر قدرت کارش را شروع کرده. او که به همراه تیم ملی در در اردوی چالوس حضور دارد، می‌گوید:همه چیز خوب است ،آب و هوا و نان و خلاصه همه چیز!

وی در خصوص تغییر وزن و شرایط خودش بعد از عمل جراحی گفت: تغییر وزن خواسته خودم بود و البته که کار سختی هم است. نه خود تغییر وزن، بلکه در این وزن رضا دهدار و رسول معتمدی حضور دارند. یعنی من در ابتدای کار باید با این دو حریف قدرتمند رقابت کنم. طبق آنچه که برنامه ریزی شده دو وزنه بردار راهی ازبکستان می شوند و در مسابقات تایلند هم دو ورزشکار دیگر.

ملی پوش وزنه برداری با اشاره به اینکه رکورد مناسب برای حضور در رقابت‌ها مجموع 395 کیلوگرم است، عنوان کرد: کمی  برای کسب سهمیه المپیک داریم لب مرز حرکت می‌کنیم و این زیاد خوب نیست. در هر صورت ما وزنه بردار هستیم و تلاش می کنیم تا با نظر کادر فنی بهترین رکوردها را بزنیم.

کرمی در مورد اینکه به مسابقات آسیایی می رود یا نه گفت: خودم حس خوبی برای حضور در این رقابت‌ها دارم؛ با این حال تصمیم گیرنده نهایی من نیستم و همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد. من در 4 مسابقه گزینشی المپیک حضور داشته‌ام و یک مسابقه دیگر شرکت کنم، تمام است. با این حال حضور در المپیک به خیلی چیزها بستگی دارد که من امیدوارم بهترین آن برای وزنه برداران ایران اتفاق بیفتد. رسیدن به المپیک هرگز دور از دسترس نیست.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: وزنه برداری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین