اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۴۴۵۲

ویسی: صنعت نفت در زمان منصوریان ۱۳ هفته پیروز نشد، اما کسی حرفی نزد/ بچه غول هم نیستیم!

ویسی: صنعت نفت در زمان منصوریان ۱۳ هفته پیروز نشد، اما کسی حرفی نزد  بچه غول هم نیستیم!
سرمربی صنعت نفت آبادان از فشارهای تحمیل شده بر خود و شاگردانش انتقاد کرد.
۲۲:۲۸ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: شمس آذر خیلی زود شخصیت لیگ برتری یافت و بازیکنان پُرتلاشی دارد. ما هم باید انرژی بیشتری بگذاریم. امیدوارم با دست پُر از قزوین خارج شویم و مردم آبادان را خوشحال کنیم تا آنها با استرس وارد نیم‌فصل دوم نشوند.

وی در مورد استعفای خود از سرمربیگری صنعت نفت بیان کرد: تا مربی نباشید، فشار روی مربی را درک نمی‌کنید. فشار روی ما اینقدر زیاد است که شاید دست به خودکشی هم بزنیم یا سکته کنیم. پس از بازی هفته گذشته به‌صورت جدی استعفا کردم که مدیران، بازیکنان و لیدرهای صنعت نفت از من خواستند در سه بازی باقیمانده بمانم.

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه اتفاقات ناگواری در حاشیه تیمش می‌افتد، عنوان کرد: تیم امسال هم مانند همیشه برای سقوط نکردن می‌جنگد. صنعت نفت در زمان سرمربیگری منصوریان 13 هفته پیروز نشد، اما کسی حرفی نزد. به مردم آبادان احترام می‌گذارم، اما هرگاه مرا نخواهند، می‌روم. برخی‌ها از دقیقه 2 به بازیکنان توهین می‌کنند.

ویسی ملوان و شمس آذر را بهترین تیم‌های لیگ برتر دانست و خاطرنشان کرد: این تیم‌ها با حمایت هواداران خودشان شخصیت خوبی گرفته‌اند و امیدوارم مردم آبادان باهوش باشند. صنعت نفت سومین تیم کم‌هزینه لیگ و با بودجه 85 میلیارد تومانی وارد لیگ شده که همان را هم نداده‌اید؛ دیگر چه می‌خواهید؟ چرا هر سال چهار مربی باید از صنعت نفت اخراج شود؟

وی در مورد اینکه شمس آذر به «غول‌کش» معروف است، گفت: ما بچه غول هم نیستیم! بازیکنان این تیم را رصد می‌کردم و شناخت کاملی نسبت به شمس آذر داریم.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: عبدالله ویسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین