اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۳۲۹۷

دانیال اسماعیلی‌فر در راه مهدی شیری/ جایگزین رامین نیم‌فصل جواب می‌شود؟

دانیال اسماعیلی‌فر در راه مهدی شیری  جایگزین رامین نیم‌فصل جواب می‌شود؟
انتخاب رامین رضاییان به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر داغ دل هواداران پرسپولیس را تازه کرد!
۱۶:۴۶ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲
وانانیوز|

دانیال اسماعیلی‌فر از بدو ورود یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس گزینه اول او برای بازی در سمت راست خط دفاعی تیمش بود. گل‌محمدی خیلی دوست داشت این بازیکن ساروی و شاگرد قدیمی خودش را از ذوب آهن به پرسپولیس بیاورد اما همسر اصفهانی اسماعیلی‌فر مخالف این نقل و انتقال بود.

در ادامه هم اسماعیلی‌فر ترجیح داد به خاطر خانواده‌اش در اصفهان و سپاهان به کارش ادامه دهد اما از بخت بد او زمانی به پرسپولیس آمد که یک بازیکن محبوب از این تیم کنار گذاشته شده بود.

هواداران پرسپولیس علاقه خاصی به رامین رضاییان داشتند و کاملا مشخص بود که نفر جایگزین این مدافع راست‌پا کار سختی در جمع سرخ‌پوشان خواهد داشت. رضاییان که به مدت نیم‌فصل از لیگ قطر بار دیگر به پرسپولیس بازگشت علیرغم نمایش فنی موفق، شرایطی را دنبال کرد که یحیی گل‌محمدی میل به تمدید قراردادش نشان نداد تا در نهایت راهی سپاهان شود. اما پیش از انتقال رسمی او به سپاهان، گل‌محمدی بازیکن راست‌پای موردعلاقه‌اش را پای میز مذاکره نشاند و پیراهن شماره ۵ را بر تن او کرد.

دانیال اسماعیلی‌فر هرچند پیش از بازگشت رامین رضاییان نیز موردتوجه این تیم و هوادارانش بود اما حضور او بعد از جدایی رامین به مذاق خیلی از هواداران خوش نیامد و در این میان اتفاقات پشت‌پرده فضای مجازی نیز کار او را سخت‌تر کرد. دانیال اما در نهایت با ۷ پاس گل و دو گل زده به فصل گذشته پرماجرا خاتمه داد تا نشان دهد از نظر روحی تاب و تحمل نسبتا خوبی دارد اما این پایان کار نبود.

حالا در لیگ بیست‌وسوم، اسماعیلی‌فر فشار فوق‌العاده‌ای را تحمل می‌کند و هواداران پرسپولیس در فضای مجازی اولین نفر او را نشانه می‌روند اما شکست مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا ما را به یاد مهدی شیری و فینال لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حدود ۲ سال پیش، پرسپولیس بعد از باخت در دربی دیگر باختی را تجربه نکرده بود تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. شیری جایگاهش در ترکیب اصلی را پس گرفته بود و از طرفی مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها فرصت مناسبی برای شیری ایجاد کرد تا در ترکیب اصلی قرار گیرد. بدترین اشتباه ممکن را شیری زمانی انجام داد که بازی با نتیجه یک - یک مساوی دنبال می‌شد. دفاع راست پرسپولیس روی ارسال بازیکن حریف به پرواز درآمد و با دست توپ را زد تا داور پنالتی دوم را برای اولسان بگیرد. خطایی که حکم گل برتری و قهرمانی را برای حریف کره‌ای داشت. پرسپولیس لیگ بیستم را با تنها یک شکست پایان داد. سرخ‌پوشان تهرانی در روزی که هم کنعانی و هم سیدجلال حسینی مصدوم بودند در اراک به مصاف آلومینیوم رفتند. در این بازی یحیی گل‌محمدی به شیری در قلب خط دفاع بازی داد اما دریافت دو گل روی دو ضربه ایستگاهی باعث شد یحیی جای شیری را در زمین تغییر دهد و او را به دفاع راست منتقل کند تا کامیابی‌نیا به قلب خط دفاع رود. پرسپولیس در سوپرجام برابر فولاد خوزستان با محدودیت‌هایی روبه‌رو بود. غیبت چند بازیکن باعث شده بود دست گل محمدی برای انتخاب بازیکن بسته باشد. در این بازی حساس هم شیری یک اشتباه نابخشودنی داشت اما این بار کارش به تعویض نکشید. خطای بی‌مورد در میانه میدان و اخراج از زمین بازی یکی از عوامل باخت پرسپولیس بود تا آن اخراج به خروج از پرسپولیس تبدیل شود.

همین اشتباهات دوران حضور مهدی شیری در پرسپولیس را به پایان رساند. بر همین اساس شاید بتوان گفت صبر یحیی گل‌محمدی زیاد نیست و حتی ممکن است گریبان مدافع راست موردعلاقه‌اش را هم بگیرد. مهدی شیری در نقل و انتقالات زمستانی کنار گذاشته شد و این احتمال وجود دارد همان سرنوشت با ادامه روند فعلی در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین