اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۹۸

چرا باید فركی اخراج شود؟

مدافع سایپا، جزو بازیكنانی بود كه می‌توانست نتیجه دیدار با استقلال را تغییر دهد اما ضربه او با درخشش رحمتی مهار شد و استقلال به بازی برگشت تا سومین برد پیاپی خود را جشن بگیرد...
۱۳:۴۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مدافع سایپا، جزو بازیكنانی بود كه می‌توانست نتیجه دیدار با استقلال را تغییر دهد اما ضربه او با درخشش رحمتی مهار شد و استقلال به بازی برگشت تا سومین برد پیاپی خود را جشن بگیرد. رحمتی به خاطر همین سیو و یك واكنش دیگر در كنفرانس مطبوعاتی هم از تمجید سرمربی تیمش برخوردار شد. با سعید لطفی درباره این بازی و مسائل دیگر حرف زدیم
  • بازى مقابل استقلال را چطور دیدى؟
در كل می‌توانم بگویم بازى خوبى انجام شد، هم ما و هم استقلال فوتبال خوبى بازى كردیم اما آنها بادقت‌تر بودند و توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده كنند و برنده بازى باشند. اگر ما در زدن ضربات آخر كمى با دقت بودیم نتیجه بازى به گونه‌اى دیگر رقم می‌خورد. در نیمه اول ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌هاى زیادى را از دست دادیم.
  • نقطه عطف بازى ریباندى بود كه تو زدى و رحمتى مهار كرد.
بله همین‌طور است، استقلال بعد از آن مهار رحمتى روحیه گرفت. البته باید بگویم بیشتر از اینكه رحمتى آن توپ را خوب مهار كند، من بد به توپ ضربه زدم. اگر ضربه‌ام را كمى به كناره‌هاى دروازه می‌زدم كار براى رحمتى سخت‌تر می‌شد. رحمتى دروازه‌بان خوبى است و مهار همان ضربه هم كار سختی بود.
  • حتى تا اواسط نیمه دوم هم شانس پیروزى داشتید.
همان‌طور كه گفتم اگر در ضربات آخر دقت می‌كردیم می‌توانستیم نیمه اول را برنده به رختكن برویم. مطمئن باشید در نیمه اول را می‌بردیم، با تمام احترامى كه براى استقلال قائلم، آنها نمی‌توانستند به بازى برگردند اما این اتفاق نیفتاد. ما این بازى را فراموش كرده‌ایم و به دیدار بعدى‌مان مقابل سپاهان فكر می‌كنیم.
  • فكر می‌كنى فركى تا بازى با سپاهان هنوز سرمربى سایپا باشد؟
این حرف‌ها را قبل از بازى با استقلال هم شنیده بودیم، واقعا هر كسى كه فوتبالى باشد می‌تواند بگوید كه در این شرایط صحبت از اخراج حسین آقا خنده‌دار است. تیم ما به گواه كارشناسان خوب فوتبال بازى می‌كند و فقط در گلزنى مشكل داریم. چرا باید این مربى را اخراج كنند؟ آقاى فركى كه نمی‌تواند به جاى من و دیگر بازیكنان گل بزند، او همه تلاشش را براى نتیجه‌گیرى تیم انجام می‌دهد و من از مدیریت تیم می‌خواهم كه از او با تمام قدرت حمایت كنند. با پیروزى مقابل سپاهان تیم ما به شرایط خوب خودش برمی‌گردد.
  • به نظر می‌رسد فركى هم به تو در پست دفاع چپ اعتقادى ندارد. دیگر به آن پست برنمی‌گردى؟
من خودم ترجیح می‌دهم در دفاع چپ بازى كنم اما این مساله به نظر مربى بستگى دارد. فركى تصمیم می‌گیرد دفاع چپ باشم یا دفاع راست. من هم سعى می‌كنم در هر پستی بهترین بازى خودم را انجام دهم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا لطفی فرکی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین