اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۱۶۳۵

رضاییان: در نیمه دوم هماهنگی و ریتم بازی را از دست دادیم/ یک نیمه ما خوب بودیم و یک نیمه ازبکستان

رضاییان: در نیمه دوم هماهنگی و ریتم بازی را از دست دادیم  یک نیمه ما خوب بودیم و یک نیمه ازبکستان
مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به این نکته اذعان کرد که در نیمه دوم دیدار مقابل ازبکستان ریتم بازی از دست شاگردان قلعه‌نویی خارج شده است.
۲۰:۱۵ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

 رامین رضاییان بعد از تساوی 2 - 2 ایران مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اظهار داشت: جا دارد به دو تیم تبریک بگویم. نیمه اول را به ایران به خاطر بازی خوبش تبریک می‌گویم، نیمه‌ای که کامل در اختیار ما بود و چه فوتبالی که بازی نکردیم، اما افسوس که در نیمه دوم هماهنگی و ریتم بازی را از دست دادیم و گل بدی خوردیم. وقتی این همه هوادار به ورزشگاه می‌آید، تأثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بازی مثل ایران می‌ماند که 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید و تأثیرگذار می‌شود. ریتم بازی در نیمه دوم از دست‌مان در رفت و ازبکستان توانست به گل دوم برسد. ما یک نیمه خوبی داشتیم و یک نیمه نیز برای ازبکستان بود. در کل فکر می‌کنم نتیجه بازی عادلانه بود.

مدافع - هافبک تیم ملی ایران درباره اینکه چرا او و برخی از بازیکنان عصبی بازی می‌کردند، گفت: ما فوتبالیست‌های ایرانی وقتی بازی می‌کنیم با غیرت و تمام وجود بازی می‌کنیم. در طول بازی به خاطر ضربه‌ای که خوردم و اینکه بازیکن حریف حرکتی کرد که از شرایط روحی و روانی دور شدم و آن رفتار را داشتم. فوتبال زیبایی که دیدید در نهایت با مساوی تمام شد و اتفاقاتی که دیدید جزو فوتبال است.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین