اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۰۱۹

علیه استقلال و پرسپولیس حكم گرفتم اما پولم را نمی‌دهند

محمد قاضی، مهاجم تیم نفت تهران در دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن توانست 2گل به ثمر برساند و با 6گل زده به‌تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. در این بین به دنیا آمدن خواهرزاده‌اش روز خوب او را تكمیل كرد تا با امیدواری بیشتری به فكر بازی‌های بعدی باشد...
۱۶:۵۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد قاضی، مهاجم تیم نفت تهران در دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن توانست 2گل به ثمر برساند و با 6گل زده به‌تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. در این بین به دنیا آمدن خواهرزاده‌اش روز خوب او را تكمیل كرد تا با امیدواری بیشتری به فكر بازی‌های بعدی باشد.
  • نفت تهران توانست به كمك 2گلی كه تو بر ثمر رساندی، ذوب‌آهن را با نتیجه 2 بر یك شكست دهد ولی قبول داری در نیمه نخست با آن تیم نفتی كه انتظار می‌رفت، فاصله زیادی داشتید؟
بله قبول دارم. مربیان ما همیشه تذكر می‌دهند كه گل نخوریم اما متاسفانه یك گل خیلی بد خوردیم. با آغاز نیمه دوم با توجه به نكاتی كه آقای دایی یادآوری كرد، 180درجه متفاوت ظاهر شدیم و توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم . فكر می‌كنم آقای دایی تعویض‌های خیلی خوبی را انجام داد چراكه هرسه بازیكن تعویضی ما روی حریف خیلی فشار آوردند. می‌توان گفت بازیكنان نفت از جان مایه گذاشتند و بعد از باختی كه مقابل پرسپولیس داشتیم توانستیم به این برد خوب برسیم.
  • چرا نفت در این هفته‌ها فرازونشیب دارد؟
به نظر من به دلیل مسائل مالی بازیكنان تمركز ندارند. امیدوارم این مشكلات زودتر حل شوند.
  • بازیكنان ذوب‌آهن از بی‌كیفیت بودن زمین ورزشگاه تختی تهران گلایه داشتند، حرف آنها را تصدیق می‌كنی؟
بله، زمین خوب نیست و یك مقدار هم در روند بازی تاثیر می‌گذارد، البته این موضوع هم برای ما و هم برای تیم حریف صدق می‌كرد.
  • نفت تهران در بازی هوایی تبحر دارد و بازیكنان ذوب‌آهن هم مانند مهدی رجب‌زاده خیلی ناراحت بودند و اذعان داشتند بدترین زمینی بود كه در آن بازی می‌كردند.
چطور وقتی ذوب‌آهنی‌ها گل زدند و جلو افتادند زمین خوب بود اما بعدش كه ما گل زدیم زمین بد ‌شد؟ دركل همان‌طور كه گفتم زمین برای هردو تیم بد بود؛ زمین تختی مناسب نیست.
  • سرمربی ذوب‌آهن روی پنالتی اعلام‌شده به سود شما از داوری گلایه داشت و آن را مشكوك می‌داند.
نه، روی میلاد فخرالدینی پنالتی شد.
  • بعد از باخت سنگینی كه هفته قبل مقابل پرسپولیس داشتید، برد مقابل ذوب‌آهن برای تیم نفت بسیار روحیه‌بخش خواهد بود، این‌طور نیست؟
بازی با پرسپولیس متفاوت بود. اشتباهاتی داشتیم كه در نتیجه‌گیری‌مان تاثیر منفی داشت. امیدوارم با این بردی كه مقابل ذوب‌آهن داشتیم دوباره به شرایط آرمانی خود برگردیم.
  • سابقه زیادی در بازی با تیم‌های مختلف داری و گویا از همه آنها طلبكاری، درست است؟
دقیقا همین‌طور است. از همین تیم ذوب‌آهن با وجود اینكه 3سال پیش توافق كرده بودیم اما هنوز پولم را نداده‌اند! 60میلیون از ذوب‌آهن طلب دارم، از پرسپولیس حكم دارم نزدیك به 300میلیون طلب دارم، از باشگاه استقلال 450میلیون تومان طلب دارم بازهم حكم گرفتم ولی رسیدگی نمی‌شود. آقای تاج باید رسیدگی كند.
  • هفته بعد هم به مصاف تیم سیاه‌جامگان خواهید رفت، نظرت در مورد این بازی چیست؟
سیاه‌جامگان تیم خوبی است. باتوجه به اینكه بازی در زمین حریف است، سخت خواهد بود. ان‌شاءالله بتوانیم برنده باشیم.
  • بعد از این بازی هم لیگ برتر دوباره تعطیل خواهد شد. در این‌باره چه نظری داری؟
این دیگر تصمیمی است كه افراد مسئول می‌گیرند و باید به آنها احترام گذاشت چراكه بازی‌های تیم ملی را پیش رو داریم.
  • در هفته‌های اخیر روند گلزنی خوبی داشتی و در حال حاضر هم با 6گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داری. فكر می‌كنی بتوانی ركورد 24گل زده مهدی طارمی در فصل گذشته را ارتقا بدهی؟
من بیشتر به موفقیت تیم فكر می‌كنم تا چیزهای دیگر. گل‌هایی هم كه می‌زنم زحمت بازیكنان دیگر و كادرفنی است كه من تمام می‌كنم تا روند رو به رشد داشته باشیم.
  • البته در كنار موفقیت تیمی، طبیعی است به فكر آقای گلی هم باشی.
خب من كارم گلزنی است و توپ بیاید سعی می‌كنم گل بزنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین