اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۹۸۰۲

برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس بعد از جام ملت‌ها

برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس بعد از جام ملت‌ها
 در صورتی که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی اصرار به شروع اردوی تیم ملی در تاریخ ۲۰ آبان داشته باشد، سازمان لیگ فوتبال چاره‌ای جز لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس نخواهد داشت.
۰۳:۴۸ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

با توجه به بازی پرسپولیس و استقلال در تاجیکستان در کشور همسایه در تاریخ ۱۶ آبان، سرخپوشان پایتخت زودتر از ۲۱ آبان نمی‌توانند در لیگ برتر مقابل سپاهان بازی کنند و به همین خاطر در صورت برگزاری اردوی تیم ملی، امکان انجام بازی حساس هفته دهم میان سپاهان و پرسپولیس در تاریخ اعلام شده نیست.

از این رو در صورت تعویق دیدار سپاهان و پرسپولیس، دغدغه بزرگ سازمان لیگ نداشتن جای خالی در تقویم مسابقات تا پایان نیم فصل است. کمیته مسابقات برنامه بازی‌های لیگ تا نیم فصل را اعلام کرده و برای همه روز‌ها برنامه ریزی کرده است.

تقویم فشرده بازی‌ها تا نیم فصل و قبل از جام ملت‌های آسیا به گونه‌ای است که امکان قراردادن هیچ بازی دیگری در آن وجود ندارد. با این شرایط در صورتی که دیدار سپاهان و پرسپولیس به تعویق بیفتد، احتمال برگزاری آن‌ها بعد از جام ملت‌های آسیا بسیار زیاد است.

باید دید در جلسه مهم روز یکشنبه چه تصمیمی درباره چند دیدار هفته دهم لیگ که بایددر روز‌های ۲۰ و ۲۱ آبان برگزار شود، اتخاذ خواهد شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین