اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۹۰۴

پیشنهاد جدید پانیونیوس به انصاری فرد

تیم پانیونیوس در بازی خانگی هفته پنجم سوپر لیگ یونان در حضور کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی برابر المپیاکوس شکست 2 بر صفر را پذیرا شد و هم‌اکنون با 9 امتیاز جایگاه چهارمی جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
۰۱:۴۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم پانیونیوس در بازی خانگی هفته پنجم سوپر لیگ یونان در حضور کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی برابر المپیاکوس شکست 2 بر صفر را پذیرا شد و هم‌اکنون با 9 امتیاز جایگاه چهارمی جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. مسوولان این باشگاه پس از تمدید قرارداد ریسوانیس و کروبا، دو بازیکن یونانی به ملی‌پوش ایرانی خود نیز پیشنهاد ادامه حضور در این تیم را داده‌اند. روزنامه گل یونان با درج این خبر اعلام کرده است باشگاه پانیونیوس در صورتی که نتواند کریم انصاری‌فرد را برای تمدید قراردادش متقاعد کند سعی در جذب دو بازیکن جوان یونانی خواهد داشت. قرارداد مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس تیر ماه سال آینده به پایان خواهد رسید. کریم انصاری‌فرد یکی از بازیکنان ارزشمند تیم پانیونیوس در دو فصل اخیر سوپر لیگ یونان است و به احتمال فراوان سال آینده به یک تیم معتبر اروپایی خواهد پیوست، چون تمایلی برای تمدید سریع قراردادش ندارد.
خبر دیگر درباره پانیونیوس جریمه هفت هزار و 500 یورویی این تیم است. هواداران پانیونیوس در خلال بازی با المپیاکوس در هفته پنجم سوپر لیگ یونان رفتارهای تهاجمی از خود نشان دادند و با استفاده از الفاظ نامناسب باعث شدند تا تیم‌شان برای دومین بار در طول فصل جاری این رقابت‌ها با جریمه مالی روبه‌رو شود. البته باشگاه پانیونیوس پیش از این مشخصات و فیلم یکی از هواداران خود را که بطری به داخل زمین پرتاب کرده بود به پلیس یونان ارجاع داد تا برخوردهای قانونی با او صورت پذیرد.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین