اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۸۲۴۹

امیدهای 2 بازیکن سپاهان به برنامه‌های آسیایی مورایس

امیدهای 2 بازیکن سپاهان به برنامه‌های آسیایی مورایس
دروازه‌بان و هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این تیم پیش از بازی با آلمالیق صحبت کردند.
۱۶:۱۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

پیام نیازمند پیش از دیدار سپاهان با نماینده ازبکستان، اظهار داشت: شرایط خوبی فراهم است و بازیکنان کاملا آماده هستند تا بازی خوبی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. با آمادگی صددرصدی پا به زمین می‌گذاریم. شرایط روحی خوبی داریم. چند مصدوم داریم اما نفرات جایگزین آماده هستند. با چند بازیکن آسیب‌دیده آمدیم اما امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه‌بان سپاهان در خصوص شناخت از تیم آلمالیق، گفت: در هفته‌های گذشته آنالیزی که کادر در اختیارمان قرار دادند را بررسی کردیم. با شناخت به زمین می‌رویم. تیم خوبی هستند که فوتبال خوبی را ارائه می‌دهند. ۲ بازی گذشته آن‌ها را نیز به خوبی بررسی کردیم. امیدوارم بتوانیم بهترین کیفیت را نشان داده و برنده بازی فردا باشیم.

وی خطاب به هواداران سپاهان، عنوان کرد: دعایمان کنند تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و دست از حمایت‌مان برندارند. روزهای سخت و حساسی در پیش است و امیدوارم استارت را از بازی فردا به خوبی بزنیم.

 

همچنین محمد قربانی، پیش از دیدار با آلمالیق ازبکستان، گفت: امیدوارم بتوانیم با برد به ایران برگردیم. بازی خارج از خانه است اما با مواردی که کادر فنی گفتند امیدوارم به برد برسیم. همچنین منتظر نتایج رقبایمان نیز هستیم.

وی در خصوص شرایط آب‌وهوایی و احتمال بارندگی در بازی فردا، عنوان کرد: به نظرم شرایط هوا آنچنان تاثیری در بازی ندارد و هر چه هوا خنک‌تر باشد برای ما بهتر است. امیدوارم در زمین تاثیری نداشته باشد و بتوانیم بازی را ببریم. تیم‌های ازبکستان معمولا تیم‌های خوبی هستند و با آن‌ها بازی داشته‌ایم. بازیکنان دونده‌ای دارند ولی امیدوارم به پیروزی برسیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین