اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
حق جایگزین کردن بازیکن جدید ندارید؛

شوک بعدی به الهلال پس از پارگی رباط نیمار

الهلال در حال حاضر و با وجود مصدومیت نیمار نمی‌تواند هیچ بازیکن جدیدی را به جای او جذب کند.
۰۸:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایق پایانی نیمه اول دیدار برزیل برابر اروگوئه در مونته ویدئو خبر بدی را برای سلسائو و عربستانی‌ها به همراه داشت. نیمار در میانه میدان صاحب توپ شد و در ادامه تلاش بازیکن تیم میزبان برای گرفتن توپ سبب شد تا تعادل ستاره برزیل به هم بخورد و نقش بر زمین شود. 

اما نکته اصلی ماجرا جایی بود که پای چپ نیمار در حین فرود به زمین به پای زمین و سپس پای راستش گیر کرد. نیمار پس از این برخورد فریاد بلندی کشید تا مشخص شود که بار دیگر مصدومیت گریبان او را گرفته و چند دقیقه بعد هم با ماشینی که برای حمل او آمده بود، زمین مسابقه را ترک کرد.

1941700
این پوستری است که باشگاه الهلال پس از مصدومیت این ستاره برزیلی برای او منتشر کرده و از او خواسته تا خیلی زود خودش را به تمرینات تیم برساند.

این خبر بسیار بدی برای عربستانی‌ها است که پول زیادی برای جذب این ستاره برزیل از باشگاه پاریسن‌ژرمن هزینه کردند و حالا تا پایان فصل او را در اختیار نخواهند داشت.

خبر بد دیگر برای مدیران و کادر فنی الهلال اینکه آن‌ها در مقطع فعلی و تا پیش از شروع پنجره زمستانی نمی‌توانند بازیکنی را به جای نیمار به لیست خود اضافه کنند و این یعنی دست کادر فنی تیم که حساب ویژه‌ای روی ستاره برزیلی باز کرده بود، در بخش هجومی بسته خواهد شد و آنها باید چندماه را با همین شرایط سر کنند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین