اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
در این دو سال فقط درجا زدیم؛

اعتراف تلخ کارخانه درباره دوران سرمربیگری عطایی

مصطفی کارخانه به نتایج فاجعه‌بار اخیر تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.
۰۸:۴۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش "ورزش سه" جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز برگزار شد؛ جایی که دلایل ضعف و سقوط آزاد والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی و البته کم شدن شانس ما برای صعود به المپیک مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که خیلی هم شلوغ و پرحرارت بود مصطفی کارخانه سرپرست تیم‌های ملی نیز حضور داشت. کارخانه که در تورنمنت‌های ملی امسال کنار تیم بزرگسالان بود در این جلسه گفت: "از زمان آلکنو تا به حال، هرم از بالا به پایین است و من هم خودم را مقصر می‌دانم. خوب نبودیم و شرمنده مردم و جمع حاضر در این نشست هستم. فرد خیرخواهی و منظمی هستم اما خودم ناراحت هستم چون کاری نتوانستم انجام دهم. به بهروز عطایی حساسیت‌ها را انتقال می‌دادم اما شرایط والیبال ایران خوب نیست و در این دو سال درجا زدیم.

1497384

باید این حساسیت را یک سال قبل انجام می‌دادیم اما به عنوان کسی که در کنار تیم حضور داشتم باید بگویم تیم منسجم نبود و مدیریت از بالا به پایین بود. نباید بگذاریم وجهه والیبال خراب شود اما همه اعضای کادر فنی مقصر هستند که تیم به این مرحله رسیده است و اگر به دنبال بهبود وضعیت هستیم باید راهکاری بیابیم. تیم جوان شده بود و پیروزی را سخت باور داشتند. باید از همه ظرفیت‌های تیمی استفاده کنیم و سخت‌کوش‌تر باشیم. از اشتباهاتمان درس بگیریم و انگیزه ها را شارژ کنیم تا یک بار دیگر به روزهای اوج برگردیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین