اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۴۲۵

یحیی حرف‌هایش را زد اما نکونام چه باید بگوید؟/ جدول لیگ برتر مثل دهه ۶۰ شد!

یحیی حرف‌هایش را زد اما نکونام چه باید بگوید؟  جدول لیگ برتر مثل دهه ۶۰ شد!
حرف درست را همیشه باید زد. وقتی ایرادی وجود دارد، تا زمانی که درست نشده باید بنویسیم. حالا که لیگ ما دوباره آغاز شده نباید یادمان برود که چه اشتباه بزرگی مرتکب شدیم!
۱۶:۵۷ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

قطار لیگ بعد از تعطیلی طولانی دوباره به راه افتاده و گرمای فوتبال جامعه را نوازش می‌دهد. همه حواس‌ها به نتایج تیم‌هاست و دوباره بازار کری‌خوانی بین هواداران داغ شده اما نباید فراموش کنیم که چه نعمتی را از خود دریغ کرده بودیم.

جدول لیگ ما همه را یاد دهه ۶۰ می‌اندازد! یک تیم با ۶ بازی آن یکی ۵ و آن یکی ۴ بازی! در لیگ قهرمانان آسیا -که بهانه تعطیلی لیگ بود- ما به رقبای عربستانی باختیم. یک نگاه به جدول لیگ آن‌ها ‌مهمترین دلیل این شکست‌ها را به ما نشان می‌دهد.

در لیگ عربستان که همزمان با ما شروع شد طی همین ۴۰ روز، تیم‌ها ۸ مسابقه برگزار کردند. الهلال، النصر و الاتحاد دو بازی هم در لیگ قهرمانان داشتند و این وسط جام حذفی هم برگزار شد. یعنی بیش از ۱۰ بازی در همین زمان تعطیلی لیگ ما!  یاد حرف‌های یحیی گل‌محمدی قبل از بازی الدحیل بیفتید، سرمربی پرسپولیس گفت که یادش نمی‌آید آخرین بازی رسمی تیمش کی بوده! امروز جواد نکونام در حالی در خانه مس رفسنجان به میدان می‌رود که همان دو بازی آسیایی یحیی را هم نداشت. جواد چه باید بگوید؟ چطور باید تیمش را در این مدت طولانی آماده نگه دارد؟ 

و حرف آخر این‌که دنیا می‌داند یک بازی رسمی به اندازه ۱۰۰ جلسه تمرین در آماده ساختن ورزشکار یا تیم تاثیر دارد. ما مهم‌ترین المان آمادگی را از تیم‌هایمان دریغ کرده‌ایم و متاسفانه همین لیگی که تازه شروع شده در چشم برهم‌زدنی دوباره تعطیل خواهد شد!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین