اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۴۸۲

محرم همیشه برای من كاپیتان است

شهاب گردان، دروازه‌بان پدیده در بازی با گسترش روی نیمكت نشست و در همان بازی تیم مشهدی با سه گل بازنده شد اما گردان از مجتبی روشنگر، دیگر گلر پدیده حمایت كرد و پیش از بازی با پیكان گفت‌و گویی انجام داد...
۱۰:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| شهاب گردان، دروازه‌بان پدیده در بازی با گسترش روی نیمكت نشست و در همان بازی تیم مشهدی با سه گل بازنده شد اما گردان از مجتبی روشنگر، دیگر گلر پدیده حمایت كرد و پیش از بازی با پیكان گفت‌و گویی انجام داد.
  • پدیده در حال حاضر پایین جدول قرار گرفته و شرایط نگران‌كننده‌ای دارد. فكر می‌كنید این تیم بتواند با مدیریت جدید این نتایج را جبران كند؟
امیدوارم كه این اتفاق بیفتد و بتوانیم این نتایج را جبران كنیم. زمانی كه در ابومسلم بودم، با برگی‌زر كار كردم و همان موقع هم فكر می‌كردم مدیریت خوبی داشته باشد. امیدوارم او در پدیده به عنوان مدیرعامل موفق شود و بتوانیم از این شرایط خارج شویم.
  • فكر می‌كنید مشكل اصلی پدیده در این فصل چه بوده؟
ما از ابتدای فصل گل‌های زیادی خوردیم و نباید این اتفاق بیفتد. در سه بازی 9گل خوردیم كه خوب نیست. واقعا در چند هفته اخیر بد بودیم؛ آن‌قدر بد که حتی دلم نمی‌خواهد جدول را نگاه کنم. باید از این شرایط خارج شویم و امتیازات از دست رفته را به‌دست بیاوریم. در بازی با گسترش هم واقعا برد حق گسترش بود چون ما بد بازی كردیم.
  • یعنی ضعف در كارهای دفاعی است؟
ببینید نمی‌توان تقصیر را گردن دروازه‌بان یا مدافعان انداخت چون همه باید در كار دفاعی شریك شوند. به هر حال اگر مدافع یا دروازه‌بان مشکل داشته باشند باید با تعویض و جایگزینی مشکل رفع شود اما این اتفاق نیفتاد.
  • مصدومیت خودتان برای بازی با پیكان رفع شده؟
پایم درد می‌كند و از آن عكس گرفتم. امیدوارم شرایط طوری باشد كه بتوانم بازی كنم اما هنوز مشخص نیست. من دوست دارم به پدیده كمك كنم و امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتم به طور كامل برطرف شود.
  • مشكلات مالی پدیده روی بازیكنان تاثیرگذار نبوده؟
تعداد زیادی از بازیکنان هستند که از دو سال گذشته طلب دارند و امسال هم آن طور که باید به تعهدات عمل نشد. البته همه در موضوع مشکلات مالی نهایت همکاری را با باشگاه انجام می‌دهیم و امیدواریم که به قول‌هایشان عمل کنند اما بحران ما مالی نیست و به چیزی در خودمان بر می‌گردد؛ به اینکه می‌خواهیم نتیجه بگیریم و تلاش هم می‌کنیم اما نمی‌شود.
  • راستی شما در سپاهان با محرم نویدكیا همبازی بودید، در مورد خداحافظی او صحبت می‌كنید؟
به نظر من محرم در فوتبال دوران خیلی خوبی داشت و برای تیم ملی و سپاهان فوق‌العاده بود. دوست داشتم او در بازی باشكوهی خداحافظی كند. من در این سال‌ها خیلی چیزها از محرم یاد گرفتم و همیشه برای من كاپیتان است. هواداران هم او را بسیار دوست دارند. نویدكیا جایگاه خود را در دل مردم اصفهان پیدا کرده و هیچ‌کس نمی‌تواند خدشه‌ای به اعتبار و محبوبیتش وارد کند. حتی اگر تعداد آدم‌هایی که با محرم نامهربان هستند هم بیشتر باشد بازهم برایش اتفاقی نمی‌افتد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین