اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

دورهمی دوستانه بازیگران سریال زخم کاری ۲

دورهمی دوستانه بازیگران سریال زخم کاری ۲
سریال زخم کاری خیلی زود توانست در میان مردم جا باز کند. این سریال با بازی های بسیار خوب و فیلنامه ای قوی به یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه خانگی تبدیل شد و عوامل ان برآن شدند تا فصل دوم سریال را نیز بسازند.
۱۳:۲۷ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

محمد حسین مهدویان یکی از کارگردان های توانمند و هنرمند سینماست که با ساختن چند فیلم توانست توانایی های خودشرا به رخ همگان بکشاند. فیلمنامه های قوی و استفاده از هنرمندان کار بلد باعث شد فیلم هایی همچون ماجرای نیم روز و رد خون و لاتاری و حتی مرد بازنده بتوانند از اثار تمناشایی سینمای این چند سال اخیر باشند. او بعد از سریال زخم کاری که با استقبال بسیار زیادی همراه بود تصمیم گرفت فصل دوم این سریال را نیز بسازد. این سریال با حضور هنرمندانش شب گذشته به اکران عمومی درآمد. عوامل سریال زخم کاری ۲ را در پرشین وی ببینید.

سریال زخم کاری ۲

بازیگران و عوامل سریال زخم کاری۲ در اولین اکران مردمی این سریال در چارسوب

داستان سریال زخم کاری: بازگشت

میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…اما این تمام حقیقت نیست!

بازیگران و عوامل سریال زخم کاری۲ در اولین اکران مردمیبازیگران و عوامل سریال زخم کاری۲ در اولین اکران مردمی
بازیگران و عوامل سریال زخم کاری۲ در اولین اکران مردمی اولین اکران مردمی سریال زخم کاری ۲

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بازیگر
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین