اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۱۸۹۳

مانع بزرگ مقابل ثبت خریدهای جدید استقلال

مانع بزرگ مقابل ثبت خریدهای جدید استقلال
این روزها شرایط مالی استقلال اصلا مساعد نیست.
۱۷:۳۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

باشگاه استقلال در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی با دو بازیکن جدید قرارداد بست. گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی و محمدجواد کیا، دروازه سابق آلومینیوم اراک نفراتی بودند که استقلال به صورت رسمی خبر از جذبشان داد و گفته می‌شود مذاکرات برای حضور عمرو ورده، وینگر مصری هم ادامه دارد.

با وجود اعلام رسمی حضور این دو بازیکن، استقلال هنوز نتوانسته قرارداد آن‌ها را ثبت کند. گرچه پنجره نقل و انتقالات استقلال در حال حاضر بسته است ولی یک مانع بزرگ‌تر پیش روی این باشگاه قرار دارد و آن هم بحث سقف بودجه است. مدیزیت استقلال برای ثبت قرارداد نفرات جدید مجبور به کاهش قرارداد چند بازیکن است ولی این اتفاق تا این لحظه رخ نداده و تعدادی از بازیکنان راضی به این اتفاق نیستند.

علی خطیر در ماه‌های اخیر به دنبال کاهش قرارداد چند بازیکن بوده ولی بعضی اتفاقات باعث ناراحتی آن‌ها شده و نفراتی چون محمدحسین مرادمند و مهدی مهدی‌پور از اینکه باشگاه بازیکنان را مقابل هواداران می‌گذارد انتقاد کردند. موضوعی که نشان می‌دهد علاوه بر کادر فنی، بازیکنان استقلال هم رابطه جالبی با مدیریت ندارند. یکی از دلایلی که باعث شد قرارداد چند بازیکن کاهش نیابد هم همین رابطه نه‌چندان خوب بین آن‌ها بوده و بعضی نفرات حتی حاضر به مذاکره هم نشدند.

مانع بزرگ مقابل ثبت خریدهای جدید استقلال

از طرفی استقلال هنوز شرایط مالی خوبی ندارد و حتی چک رضایتنامه محمدرضا خالدآبادی هم برگشت خورده است. مشکلات مالی باعث شده مطالبات بازیکنان هم پرداخت نشود و این خودش یک مانع پیش روی کاهش قرارداد بازیکنان است. پیش از این قرار بود باشگاه با پرداخت مطالبات فصل قبل حسن نیت خود را نشان دهد و در طرف مقابل بازیکنان هم در بحث کاهش قرارداد با باشگاه همکاری داشته باشند. اتفاقی که تاکنون رخ نداده و گفته می‌شود مصاحبه‌های متوالی مدیران استقلال درباره شرایط مالی و اینکه این باشگاه ورشکسته است هم نقش مهمی در عقب‌نشینی حامیان مالی داشته است.

استقلال در حال حاضر یکی از معدود باشگاه‌ها یا شاید تنها باشگاه لیگ برتری است که بابت فصل جدید هنوز پولی به بازیکنان پرداخت نکرده و حتی بابت فصل گذشته هم بدهکار است. حتی گفته شده اگر اتفاقات جدیدی رخ ندهد ممکن است پس از تعطیلات بازیکنان اقدام به اعتصاب و تحریم تمرینات کنند.

مانع بزرگ مقابل ثبت خریدهای جدید استقلال

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین