اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
تنیس روی میز قهرمانی آسیا - کره جنوبی

قرعه کشی مسابقات تیمی انجام شد/ استراحت تیم مردان در مرحله گروهی

قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا در بخش تیمی انجام شد و بر اساس آن وضعیت تیم های کشورمان در مرحله گروهی این بخش مشخص شد.
۱۳:۵۹ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا از روز یکشنبه با برگزاری رقابت های بخش تیمی در کره جنوبی آغاز می شود.

بر این اساس امروز شنبه قرعه کشی این بخش از مسابقات انجام شد و طی آن وضعیت تیم های ملی بانوان و مردان ایران در مرحله گروهی مشخص شد.

طبق قرعه کشی انجام شده، تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مرحله گروهی با تیم های مغولستان و لائوس دیدار می کند. دیدارهای این سه تیم در گروه سوم مقدماتی انجام می شود. در این مرحله دوازده تیم حضور دارند.

همچنین تیم ملی تنیس روی میز مردان با توجه به کسب عنوان پنجمی در دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا، در مرحله گروهی این دوره با قرعه استراحت روبرو شده است. اولین دیدار تیم کشورمان در مرحله حذفی برابر تیم هنگ کنگ برگزار می شود.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی، افشین نوروزی و سروش امیری نیا ترکیب تیم ملی مردان را در این مسابقات تشکیل می دهند. تیم بانوان نیز با ترکیب ندا شهسواری، شیما صفایی، فاطمه یاری و مهشید اشتری عازم کره جنوبی شده است.

در دوره پیشین مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که به میزبانی قطر برگزار شد، ایران در بخش مردان صاحب جایگاه پنجم آسیا شد و در بخش بانوان هم برای نخستین بار به جمع ۱۰ تیم صعود کرد و در رده نهم ایستاد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین