اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

شهادت شماری از سربازان سوری در درگیری با تروریست ها در «لاذقیه»

منابع رسانه‌ای از شهادت شماری از سربازان ارتش سوریه در جریان درگیری با تروریست‌های جبهه النصره در منطقه الصراف واقع در حومه لاذقیه خبر دادند.
۱۳:۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در سوریه اعلام کرد که شماری از سربازان ارتش سوریه در جریان درگیری با شبه نظامیان گروه تروریستی هیأت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) در منطقه «الصراف» در حومه لاذقیه در شمال غربی سوریه به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروی هوافضای روسیه اخیراً مقر گروه‌های مسلح تروریستی را در پاسخ به حملات مکرر آنها به حومه‌های لاذقیه، حلب و حماه هدف قرار دادند.

تشدید تنش‌های نظامی از سوی گروه‌های مسلح علیه مناطق امن با توجه به مذاکرات ترکیه و سوریه صورت می‌گیرد که این گروه‌ها آن را تهدیدی برای مناطق تحت نفوذ خود در ادلب، شمال حلب و حومه لاذقیه می‌دانند.

گفتنی است که گروه‌های تروریستی در چندین استان سوریه پراکنده شده اند که اکثریت آنها وابسته به گروه جبهه النصره هستند که با اسم جدید هیأت تحریر الشام فعالیت می‌کند و در لیست تروریسم بین المللی قرار دارد. این گروه‌ها با راکت و پهپاد به مناطق امن حمله می‌کنند که تا کنون منجر به شهید و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان و خسارات مادی به اموال عمومی و خصوصی شده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین