اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۱۱۲

مگویان آماده بازگـشت به تركیب

هرایر مگویان بعد از دو فصل حضور نصفه و نیمه در استقلال، این فصل به‌عنوان گران‌ترین مدافع استقلال، با این تیم قراردادی یك‌ میلیارد و دویست میلیون تومانی بست...
۱۵:۲۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| هرایر مگویان بعد از دو فصل حضور نصفه و نیمه در استقلال، این فصل به‌عنوان گران‌ترین مدافع استقلال، با این تیم قراردادی یك‌ میلیارد و دویست میلیون تومانی بست. منصوریان با افزایش دستمزد مگویان نشان داد به‌ توانایی‌های این بازیكن اعتقاد ویژه‌ای دارد و او را در اكثر بازی‌های این فصل به‌میدان فرستاد. مگویان در دفاع میانی و دفاع چپ برای استقلال بازی كرد و همزمان و در غیاب مخیتاریان، به‌عنوان كاپیتان تیم ملی ارمنستان در مسابقات انتخابی جام‌جهانی به‌میدان رفت، تا نشان دهد در اوج آمادگی قرار دارد.
  •  ترافیك مدافع
ترافیك مدافع در استقلال باعث شد تا هیچ‌كس حتی سرمربی تیم هم تا پیش از بازی نداند چه‌ كسانی در خط دفاعی استقلال به‌میدان خواهند رفت. حسینی، پادووانی، رابسون جانواریو و مگویان مدافعانی هستند كه منصوریان به‌تناوب از آنها استفاده می‌كند. اما هرایر مگویان بعد از گلی كه در آخرین دیدار تیم ملی كشورش به‌اشتباه وارد دروازه ارمنستان كرد، در دیدار با سیاه‌جامگان نیمكت‌نشین شد تا این شائبه پیش بیاید كه ممكن است سرمربی استقلال اعتمادش به این بازیكن را از دست داده باشد.
  •  مگویان باز هم نیمكت‌نشین می‌شود
در تمرین ریكاوری بعد از بازی سیاه‌جامگان، مگویان همپای دیگر بازیكنان استقلال تمرین كرد، اما علیرضا منصوریان در تمرین برای دقایقی با استیون جونز، مربی بدنساز استقلال درباره مگویان و شرایط جسمانی او گفت‌وگو كرد. مترجم جونز در تمرین استقلال مدیر رسانه‌ای و یا صالح‌مصطفوی مربی این هستند. اما منصوریان كه تا حدود زیادی به‌زبان انگلیسی تسلط پیدا كرده است، بدون نیاز به مترجم با جونز درباره اینكه مگویان می‌تواند در بازی مقابل سایپا به‌میدان برود یا نه پرس‌وجو كرد. با توجه به شرایط بدنی مگویان و صلاحدید كادرفنی، به‌احتمال زیاد مگویان در دیدار مقابل سایپا باز هم نیمكت‌نشین خواهد بود تا رابسون و پادووانی مدافعان میانی استقلال را تشكیل دهند. هر چند مگویان بعد از پایان مصدومیت باز هم كار سختی برای راهیابی به‌تركیب اصلی استقلال خواهد داشت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مگویان استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین