اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۸۴

امید ابراهیمی: باشم تلاش می‌كنم، نباشم دعا می‌كنم

امید ابراهیمی، هافبك دفاعی و ملی‌پوش تیم استقلال تهران بعداز آنكه در دیدار مقابل قطر نیمكت‌نشین بود از سوی مهدی رحمتی همبازی باشگاه خود با پستی در اینستاگرام مورد حمایت قرار گرفت و با طعنه عدم بازی كردن ابراهیمی در تیم ملی را به دلایل غیر فنی ارتباط داد و به صراحت اعلام كرد می‌دانم چرا در تیم ملی بازی نمی‌كنید...
۱۴:۱۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امید ابراهیمی، هافبك دفاعی و ملی‌پوش تیم استقلال تهران بعداز آنكه در دیدار مقابل قطر نیمكت‌نشین بود از سوی مهدی رحمتی همبازی باشگاه خود با پستی در اینستاگرام مورد حمایت قرار گرفت و با طعنه عدم بازی كردن ابراهیمی در تیم ملی را به دلایل غیر فنی ارتباط داد و به صراحت اعلام كرد می‌دانم چرا در تیم ملی بازی نمی‌كنید آن هم در حالی كه سعید عزت‌اللهی و آندرانیك تیموریان به عنوان هافبك‌های دفاعی تیم ملی در آن بازی عملكرد قابل قبولی داشتند. البته این پست رحمتی به خواسته خود ابراهیمی در راستای جلوگیری از حاشیه برای تیم ملی بعداز دقایقی برداشته شد. ابراهیمی با وجود اینكه در 4 بازی گذشته تیم ملی فرصت بازی پیدا نكرده است اما همچنان اعتقاد دارد تحت هر شرایطی باید به نظر كارلوس كی‌روش احترام گذاشت. گفت‌وگویی در حاشیه اردوی تیم ملی را با امید ابراهیمی می‌خوانید.
  • می‌خواهم نظرت را در مورد شرایط تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 روسیه بدانم. از همین بازی آخر مقابل كره‌جنوبی شروع كنیم. برد خیلی خوبی بود و توانستیم با اقتدار صدرنشین شویم. نظر تو چیست؟
با بازی منطقی و هم اینكه بچه‌ها نهایت تلاش خود را انجام دادند و كره‌جنوبی هم موقعیتی نداشت، ما توانستیم از موقعیتمان استفاده كنیم و برنده بازی باشیم. از دو بازی گذشته مقابل ازبكستان و كره‌جنوبی توانستیم 6 امتیازكامل بگیریم و آماده شویم برای بازی‌های بعدی.
  • اینكه در 4 بازی پی‌درپی بتوانیم مقابل كره‌جنوبی پیروز شویم بسیار ارزشمند است.
بله، كره‌جنوبی تیم قدرتمندی است، ساختار خوبی دارد و از قدرت‌های برتر آسیاست و اینكه ما توانستیم در این چند ساله كره‌جنوبی را شكست بدهیم خیلی خوب بوده است.
  • بازی بعدی تیم ملی مقابل سوریه است، دیداری كه 25 آبان‌ماه در مالزی برگزار خواهد شد. نظرت در این ارتباط چیست؟
همه بازی‌ها سخت است. من فكر می‌كنم اگر همه بازی‌ها مانند مسابقاتی كه تا الان بازی كرده‌ایم با تمركز باشیم می‌توانیم راحت سوریه را هم ببریم. بازی سختی است ولی مطمئن باشید توانایی تیم ملی‌مان بالاتر از این حرف‌هاست. با تلاش وتمركز بالا می‌توانیم سوریه را هم شكست دهیم.
  • در مصاحبه‌ای كه قبل از بازی كره‌جنوبی با خبرنگاران داشتی در خصوص اینكه در تیم ملی بازی كمتری به تو رسیده رفتار حرفه‌ای داشتی و این موضوع را به نظر كارلوس كی‌روش دانستی. در این باره صحبت می‌كنی؟
همین طور است و همیشه همین طور خواهد بود. من همیشه گفته‌ام به عنوان بازیكن یك وظیفه‌ای دارم كه بتوانم خوب تمرین كنم، و هر كمكی كه از دستم برمی‌آید برای تیم ملی انجام دهم. به هرحال بازی كردن و نكردن من بستگی به نظر آقای كی‌روش دارد و من به عنوان بازیكن حرفه‌ای دارم كارم را انجام می‌دهم و برای موفقیت تیم ملی دعا می‌كنم.
  • بازیكن توانمندی هستی و این احتمال وجود دارد در بازی‌های آینده تیم ملی فرصت بازی به تو هم برسد.
من همیشه تلاشم را كرده‌ام. مهم هم موفقیت تیم ملی است حالا چه باشم چه نباشم برای موفقیت تیم ملی دعا می‌كنم. اگر باشم تلاشم را می‌كنم، اگر نباشم دعا می‌كنم تیم ملی موفق باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ابراهیمی استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین