اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۴۹

مورینیو مرد شماره یک فوتبال اتوبوسی دنیا است!

عضو اسبق تیم ملی انگلیس و تحلیل‌گر امروزی فوتبال معتقد است ژوزه مورینیو مرد شماره یک کنونی جهان در بازی دفاعی است.
۱۲:۰۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته همین که داور مسابقه لیورپول و منچستریونایتد سوت پایان بازی هفته هشتم لیگ برتر را به صدا درآورد، تحلیل‌ها در مورد این رقابت منجر به تساوی بدون گل آغاز شد.

مسابقه‌ای که شیاطین سرخ اولدترافوردی به خواسته مربی‌ خود رو به «دفاع اتوبوسی» آوردند.

از جمله کارشناسانی که بازی بدون گل در آنفیلد را مورد سنجش و ارزیابی قرار دادند، جیمی کراگر، بازیکن سال‌های 1999 تا 2010 تیم ملی انگلیس بود.

وی بعد از این که دید مالکیت توپ تقریبا به طور کامل از آن میزبان بوده و تیم منچستریونایتد به قول «ژوزه مورینیو»، سرمربی پرتغالی‌اش بدون توپ، دفاع کرده، اظهارداشت:آنچه امشب دیده شد، عملکردی قابل پذیرش از تیمی به اسم منچستریونایتد نبود. به خصوص در نیمه دوم که به طور کامل در کار دفاعی خلاصه می‌شد.اما وقتی در نظر می‌گیرید که مربی تیم‌، شخصی مثل مورینیو است، باید آن را بپذیرید.

این چهره که تحلیل خود را در برنامه تلویزیونی بیان کرد، افزود: فکر نمی‌کنم در دنیای کنونی فوتبال مربی به توانمندی او در فوتبال دفاعی و حفظ دروازه‌ پیدا کنید.این مدل بازی هر چند باعث ناراحتی هوادار یونایتدی می‌شود، اما در اصل تغییری ایجاد نمی‌کند. چون هیچکس نمی‌تواند آقای خاص را تغییر دهد.

بازیکن پیشین لیورپول سپس عنوان کرد: حتی روسا و حامیان تیم نیز نمی‌توانند و مجبور به پذیرش هستند. این سبک بازی روح فوتبال را در کل می‌کشد.چیزی هم نیست که در طبیعت فوتبال منچستری‌ها از قبل باشد. اما این تیم را بیشتر به کسب افتخار و چالش کسب عنوان نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین