اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۳۵۲

تقابل دوباره شایان مصلح با پرسپولیس

تقابل دوباره شایان مصلح با پرسپولیس
جابجایی بازیکنان لیگ برتری فوتبال کشور همواره باعث ایجاد تقابل آنها با باشگاه‌های قدیمی می‌شود.
۱۴:۱۱ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
وانانیوز|

دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان یکی از همان دیدارهایی است که بازیکنان دو تیم را مقابل باشگاه سابق خود قرار می‌دهد.

اگرچه کمال کامیابی‌نیا به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در ترکیب ذوب آهن مقابل سرخپوشان پایتخت صف آرایی کند، اما شایان مصلح این فرصت را دارد تا باز هم نگاه‌ها را به خود معطوف کند‌.

مصلح که روندی پر فراز و نشیب در پرپسولیس داشت، پس از جدایی از این تیم پیراهن تیم‌های مختلفی را همچون سپاهان و گل گهر بر تن کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت به ذوب آهن بپیوندد تا حالا در هفته سوم لیگ برتر به مصاف تیم سابق برود.

مصلح که در دو دیدار ابتدایی به عنوان مدافع وسط برای ذوب آهن بازی کرد، حالا باید مقابل بازیکنانی همچون شهاب زاهدی و دانیال اسماعیلی‌فر قرار بگیرد تا نبرد بلند قامت‌ها، انتظار صحنه‌هایی جذاب را در بازی ذوب آهن و پرسپولیس برای هواداران فوتبالی در ورزشگاه آزادی رقم بزند.

اصلاحات خط دفاعی ذوب آهن نسبت به دیدار با سپاهان می‌تواند این تیم را تا حد زیادی آماده دیدار بزرگ امروز با پرسپولیس کند.

مصلح حالا نه تنها زیر ذره‌بین هواداران پرسپولیس است بلکه طرفداران سپاهان نیز بازی او و هم‌تیمی‌هایش را تعقیب خواهد کرد تا درخشش احتمالی آنها مانع از برد سرخ‌های پایتخت شده و سپاهان را به لطف پیروزی مقابل استقلال به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار دهد.
در سوی دیگر میدان دانیال اسماعیلی‌فر که اسم و رسم خود را با درخشش در پیراهن ذوب آهن آغاز کرد حالا مقابل تیم سابق خود انگیزه‌های متفاوتی دارد.
اسماعیلی‌فر که همچنان دنبال حضوری مستمر در اردوهای تیم ملی ایران است باید در جدال با مصلح عملکردی مثبت داشته باشد. مدافع پرسپولیس در بازی‌های ابتدای فصل نفوذهای خوبی به محوطه جریمه حریفان داشته است. طبیعی است حضور او برای کمک به فاز تهاجمی پرسپولیس مقابل ذوب آهن می‌تواند تقابل‌های تن به تن با مصلح را نیز شکل دهد تا مقایسه‌ای بین بازیکنان قدیمی هر دو تیم با نفرات فعلی صورت بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین