اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۰۱۹

واکنش کمالوند به شایعات درباره خلعتبری

سرمربی تیم گسترش فولاد نسبت به شایعه ناراحتی محمدرضا خلعتبری از نیمکت نشینی واکنش نشان داد.
۱۰:۳۸ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|   گسترش فولاد در هفته هشتم لیگ برتر با انجام یک بازی خوب موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم پدیده را شکست دهد و تا حدی از بحران خارج شود. یکی از اتفاقات این مسابقه نیمکت نشینی دوباره محمدرضا خلعتبری بود که بعد از بازگشت به تمرینات گسترش فولاد همچنان نتوانسته نظر سرمربی را جلب کند.


فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد در این باره می گوید: «شایعات مطرح شده درباره خلعتبری زاییده تفکرات یک عده است. ما به خلعتبری یک مرخصی یک هفته‌ای دادیم و بعد از آن هم بدون شرط و شروط برگشت. اتفاقا محمدرضا دیروز ما را به ناهار دعوت کرد تا علاقه‌اش را به گسترش فولاد نشان دهد؛ چون او از پیروزی تیم خیلی خوشحال بود.»


او ادامه می دهد: «محمدرضا روزی که آخرین بازی‌مان را مقابل فولاد خوزستان انجام دادیم، به خاطر اینکه فردایش ریکاوری داشتیم و بعد از آن هم استراحت، از من خواست یک روز بیشتر به او مرخصی بدهم تا کنار خانواده‌اش باشد. من هم قبول کردم. بعد از آن جلسه‌ای در باشگاه بود که در آنجا گفته شد توقعات از خلعتبری زیاد است و فشار هم بالا رفته است. به خاطر همین هم یک هفته نیاید تا استراحت کند. این مساله در خیلی از جاهای دنیا وجود دارد.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین