اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۹۵۷

مهاجری از پدیده برکنار می‌شود؟

سرمربی پدیده گفت: به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم و مطمئنم که می توانیم با دو پیروزی به جمع شش تیم بالای جدول برسیم.
۲۱:۲۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا مهاجری در گفت و گویی، درباره شکست پدیده مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: ما در بازی دیروز اصلا تیم نبودیم و باید می باختیم. ما پیش از این به نفت و فولاد هم باخته بودیم اما در مقابل گسترش تنها روزی بود که حق مان باخت بود و حتی خوش شانس بودیم که بیشتر از سه گل نخوردیم.

وی درباره علت بد بازی کردن پدیده در بازی دیروز خاطرنشان کرد: باید واکاوی کنیم و دلایل اصلی این شکست را پیدا کنیم. اما ما مشکلات زیادی را برای سفر به تبریز داشتیم و با دو پرواز راهی اینجا شدیم و نتوانستیم تمرینی هم داشته باشیم. در مجموع روز بد فوتبالی ما بود. نمی توانیم کسی را جریمه کنیم چراکه تعداد بازیکنان خاصی بد نبودند و همه از شرایط آرمانی به دور بودند. 

سرمربی پدیده در ادامه افزود: بازیکنان من بی تقصیر هستند. بدن هایشان خسته بود و با روحیه بالا به دیدار گسترش نرفتند با این حال به تیم حریف تبریک می گویم. می خواهم از  آذرنیا و خطیبی و مجموعه باشگاه گسترش تشکر کنم که تمام امکانات خود را در اختیار ما قرار دادند. ما توانستیم یک جلسه تمرین هم بعد از بازی در تبریز انجام دهیم و ریکاوری کنیم. 

وی درباره قرار گرفتن تیمش در رتبه پانزدهم جدول رده بندی گفت: هیچ نگرانی بابت رتبه مان نداریم. همین گسترش فولاد پیش از بازی با ما قعرنشین بود اما با یک برد چهار پله صعود کرد. ما هم اگر دو بازی را ببریم می توانیم به جمع شش تیم بالای جدول برسیم. بازی با گسترش تمام شد و تمام تمرکزمان روی پیکان است. ما اگر خودمان باشیم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. گرچه برای تیم جلالی احترام زیادی قائلم. اما به بچه هایم اعتقاد دارم و مطمئنم اگر مشکلات مان حل شود و شارژ مالی شویم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

مهاجری در پایان درباره مدیریت باشگاه و همچنین شایعه برکناری اش گفت: ابتدا جا دارد از وطن خواه مدیریت اسبق باشگاه تشکر کنم که در این چند سال حامی ما بودند. خوشحالم که همچنان به عنوان عضو هیات مدیره در خدمت شان هستیم. همچنین به برگی زر تبریک می گویم و امیدوارم بتواند مشکلات باشگاه را حل کنند. هنوز نتوانستم با ایشان صحبت کنم اما امیدوارم هرچه به صلاح پدیده است رخ دهد. درباره برکناری ام کسی با من صحبتی نکرده و گفته اند که حمایت های لازم از ما صورت خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین