اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۹۲۵

بیرانوند منزلی خرید که مصادف با بی پولی باشگاه نفت شد

مربی پیشین نفت‌تهران گفت: «شکایت از بیرانوند مانند داستان شکایت علی دایی و محمد مایلی‌کهن از هم نشود که یکی به زندان رفت و پس از آزادی در بیمارستان از هم عذرخواهی کردند.»
۱۹:۲۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن سیدی درباره احضار علیرضا بیرانوند به دادسرا به دلیل شکایت مالک شرکت بهنام پیشرو اظهار داشت: «متأسفانه مرجعی در فدراسیون فوتبال نداریم که به این مسائل بپردازد تا چنین خبرهایی رسانه‌ای نشود. علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی بوده و فشار روی او زیاد است. من 7، 8 سال مربی بیرانوند بودم و همه چیز او را می‌دانم. او منزلی خرید که مصادف با بی‌پولی باشگاه نفت شد. مدیران وقت نفت قول‌های بیهوده به او دادند و تمرکز او گرفته شد.»

 

وی با اعلام حمایت از دروازه‌بان پرسپولیس افزود: «هر فردی در زندگی شخصی فشارهای زیادی را تحمل کند و ما هم از این قاعده مثتثنی نیستیم، اما نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که بازیکن تیم ملی به دادسرا احضار شود. این اتفاق مانند داستان شکایت علی دایی و محمد مایلی‌کهن از هم نشود که یکی به زندان رفت و پس از آزادی در بیمارستان از هم عذرخواهی کردند. فدراسیون فوتبال باید مرجع قوی باشد که جلوی این مسائل را بگیرد.»

 

مربی پیشین نفت‌تهران خاطرنشان کرد: «تنها بیرانوند از باشگاه طلب ندارد و 30، 40 نفر دیگر نیز از باشگاه نفت طلبکارند. کاری به مالک باشگاه بهنام پیشرو ندارم و آنها برادری خود را ثابت کرده و 6 میلیارد هم هزینه کرده‌اند، اما صحبت ما این است که معلوم نیست فوتبال به کجا می‌رود که این همه مربی و بازیکن طلب دارند. آقای تاج، با این همه سابقه، فوتبال را درست کن. از زمانی که در این فوتبال هستم تاج هم بوده و با این همه سوابقی که دارد نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد سیستم را درست کند. هر تیمی مشکل دارد اجازه بازی ندهید و آن را منحل کنید. مربی خارجی به فیفا شکایت می‌کند و پولش را می‌گیرد، اما ایرانی‌ها نمی‌توانند طلب‌شان را بگیرند.»


منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین