اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۷۵

درخشش عابدزاده در روز شکست باریرنسه

عابدزاده جوان حتی با مهار یک ضربه پنالتی نیز نتوانست مانع از حذف تیم جدید خود از جام حذفی شود.
۱۶:۰۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امیر عابدزاده در جام حذفی پرتغال برابر اورینتال برای اولین بار در ترکیب ثابت تیم جدید خود به میدان رفت. دروازه جوان این تیم هر چند در طول دو نیمه نمایش قابل قبولی داشت اما نتوانست مانع از شکست این تیم شود.


عابدزاده در این بازی کار سختی برابر تیم دسته اولی اورینتال داشت. او در نیمه اول بارها مانع از فروپاشی دروازه تیم خود شد که بازگرداندن توپ از روی خط دروازه در دقایق پایانی نیمه اول یکی از بهترین واکنش های او بود. با آغاز نیمه دوم و اخراج مستقیم یکی از بازیکنان این تیم، کار برای عابدزاده و هم تیمی های او بسیار سخت تر از گذشته شد. دقیقه 82 و مهار پنالتی تیم اورینتال مهم ترین واکنش او در اولین دیدار با پیراهن باریرنسه بود. او با این واکنش توانست تا اندازه  ای هم بازیان خود را برای جبران نتیجه امیدوار کند اما واکنش های او برای جلوگیری از شکست این تیم کافی نبود تا باریرنسه از در دور سوم جام حذفی متحمل شکست شود.

 

در پایان بازی و بعد از درخشش عابدزاده مربی دروازه بان های اورینتال با شوکه کننده قلمداد کردن واکنش او، نمایش عابدزاده را تحسین کرد و ابراز امیدواری کرد تا او با حفظ این روند در لیگ های بالاتر پرتغال حضور داشته باشد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین