اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۳۹

مربی صلاح می‌داند كی بازی كند

صادق محرمی در دو دیدار گذشته سرخپوشان برابر سپاهان و نفت، در حالی دقایقی برای تیمش به میدان رفت كه سرمربی پرسپولیس زیر فشار هواداران برای بازی دادن به رامین رضاییان بود. او درباره شرایط خود و تیمش به گفت‌وگو پرداخت...
۱۴:۲۱ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق محرمی در دو دیدار گذشته سرخپوشان برابر سپاهان و نفت، در حالی دقایقی برای تیمش به میدان رفت كه سرمربی پرسپولیس زیر فشار هواداران برای بازی دادن به رامین رضاییان بود. او درباره شرایط خود و تیمش به گفت‌وگو پرداخت.
  • برد خوبی را برابر سپاهان به‌دست آوردید.
بازی بسیار خوبی بود و خدا را شكر توانستیم نفت را در تهران شكست دهیم و صدرنشین لیگ شویم. امیدوارم كه در بازی‌های آینده هم بتوانیم همین طور با قدرت پیش برویم و نتایج خوبمان را تكرار كنیم.
  • پرسپولیس در دو بازی اخیر توانسته 6گل را به ثمر برساند.
تیم ما در این فصل در خط دفاعی بسیار خوب است و تا اینجای لیگ تنها 2گل در یافت كرده‌ایم، همچنین در خط حمله هم توانسته‌ایم خوب بازی كنیم؛ دركل در هر بازی بهتر از دیدار قبل می‌شویم.
  • در دو بازی گذشته توانستی برای دقایقی بازی كنی.
من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم كه بازی به بازی بهتر شوم و بتوانم جواب این اعتمادی را كه به من می‌شود بدهم. امیدوارم كه برانكو از من راضی باشد.
  • تو در شرایطی در بازی برابر نفت به میدان رفتی كه هواداران نام رامین رضاییان را فریاد می‌زدند.
من واقعا این موضوع را نمی‌دانم و مربی صلاح می‌داند كه چه زمانی به میدان بروم. برای من موفقیت تیم مهم است نه بازی كردن خودم.
  • در بازی بعدی باید به مصاف استقلال‌خوزستان بروید.
بازی بسیار سختی را برابر استقلال خواهیم داشت و باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا پیروز شویم. ما باید صدرنشینی لیگ را ادامه بدهیم و همین طور با قدرت عمل كنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: محرمی پرسپولیس
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین