اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۸۲۳

می‌خواهیم از مورینیو انتقام بگیریم

جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول مدعی شد که تیمش فرصت خوبی دارد تا از ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد که سال 14-2013 مانع قهرمانی لیورپول در لیگ برتر شد انتقام بگیرند.
۱۳:۳۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزی که لیورپول روی اشتباه جرارد شکست خورد، تیم مورینیو در آنفیلد 2-0 به پیروزی رسید و همان پیروزی مانع قهرمانی لیورپول در لیگ برتر پس از سال‌ها شد. حال هندرسون دیدار لیورپول و یونایتد را فرصت مناسبی برای انتقام گرفتن از مورینیو می‌بیند.

 


او گفت:" هیچگاه دیدار مقابل چلسی را فراموش نمی‌کنم که برای قهرمانی می‌جنگیدیم و شکست خوردیم. تماشای آن خیلی سخت بود. ما عالی بودیم و خیلی خوب کار می‌کردیم ولی حریف خیلی کند بازی کرد و دفاعی بود. به نظرم مورینیو خیلی هوشمندانه کار کرد. پرتاب‌های اوت، ضربات شروع مجدد دروازه بان،‌ همگی مدت زیادی طول می‌کشید و از همین رو جو استادیوم متشنج شده بود. در نهایت اوضاع به نفع آنها شد زیرا نتیجه مطلوبشان را گرفتند و تاثیر بسیاری روی سرنوشت قهرمان داشتند و من هیچگاه آن بازی را فراموش نمی‌کنم. از  لحاظ تاکتیکی مورینیو خیلی خوب کار کرد. او از لحاظ تاکتیکی فوق العاده است و مربی بزرگی است و این را بارها نیز نشان داده است."

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین