اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۷۷
سرخپوش شدنم بعد از جلسه با برانکو مشخص می‌شود

طهماسبی: به عنوان دروازه‌بان دوم به پرسپولیس نمی‌آیم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر قرار باشد دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشم به این تیم نخواهم آمد.
۱۴:۰۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-مهردادطهماسبی در خصوص پیوستن پاشنکو به صبای قم برای جانشینی او، اظهار داشت: من مانده‌ام وقتی صبایی‌ها با بازیکنان فصل پیش خود تسویه حساب نکرده‌اند و هنوز پول ما را نداده‌اند، چطور در حال جذب بازیکن هستند.

وی ادامه داد: به هر حال صبایی‌ها آزاد هستند با هر دروازه‌بانی به توافق برسند و من هم به این دلیل که اوضاع مالی این باشگاه خوب نیست، تمایلی برای ماندن در این تیم ندارم. 62 درصد از مبلغ قراردادم با صبا را طلبکار هستم و مشخص نیست که چه زمانی قصد تسویه حساب را دارند.

دروازه‌بان فصل گذشته صبا در خصوص متوقف شدن مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس یادآور شد: برخلاف آنچه در برخی سایت‌ها عنوان شد من در مذاکراتم با مسئولان باشگاه پرسپولیس هرگز در خصوص مسائل مالی حرف نزدم و اگر هم مذاکرات‌مان متوقف شد به خاطر سفر برانکو به کرواسی بود. حتی آن روزی هم که در باشگاه بودیم مسئولان نتوانستند چلنگر را پیدا کنند تا با برانکو ارتباط بگیریم.

طهماسبی درباره اینکه گفته می شود در نامش در لیست برانکو قرار نداشته، گفت: نه این طور نیست. اگر در لیست برانکو نبودم که اصلاً به سراغ من نمی‌آمدند. بحثم این است که باید در جلسه‌ای با برانکو در خصوص شرایطم در پرسپولیس حرف بزنم. اینکه قرار باشد به عنوان دروازه‌بان دوم به پرسپولیس بیایم یا اینکه دروازه‌بان اول بر اساس رقابت انتخاب شود، خیلی تفاوت دارد. به هر حال هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و باید بدانم تفکرات برانکو به چه شکل است.

وی در واکنش به این موضوع که با توجه به عملکرد خوبش در صبا حاضر است ذخیره سوشا مکانی در پرسپولیس شود، عنوان کرد: عملکرد من در صبا مشخص است و قطعاَ به عنوان دروازه‌بان دوم به پرسپولیس نخواهم آمد. فقط به این شرط راهی پرسپولیس خواهم شد که دروازه‌بان اول در رقابت دروازه‌بان‌ها مشخص شود و از قبل معلوم نباشد.

دروازه‌بان فصل گذشته صبا درباره دیگر پیشنهاداتش خاطرنشان کرد: امروز (سه‌شنبه) یا نهایتاً فردا تکلیفم با پرسپولیس مشخص خواهد شد. غیر از پرسپولیس دو پیشنهاد خوب دیگر هم دارم که از من بابت تأخیری که در مذاکراتم با آنها داشته‌ام، دلخور هستند. به هر حال منتظرم تا برانکو به ایران برگردد تا تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین