اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۷۴۱

می توانستیم دروازه تراکتور را باز کنیم

مربی دروازه بان های سایپا گفت:در بازی های اول تیم جا نیفتاده بود اما در دو مسابقه اخیر عالی بودیم.
۲۲:۰۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| احمد سجادی در گفت و گویی،درباره تساوی سایپا مقابل تیم تراکتورسازی اظهار داشت:دیروز از آن روزهایی بود که توپ نمی خواست درون دروازه تراکتور برود و فکر کنم اگر تا فردا صبح هم بازی می کردیم نمی توانستیم گل بزنیم.به هر حال این هم از شانس قلعه نویی بود.او خودش بعد از بازی گفت که خدا را شکر می کند در این بازی شکست نخورده است.

وی ادامه داد:تراکتورسازی مهره های زیادی دارد و واقعا تیم قدرتمندی است.قط نگاهی به نیمکت این تیم بیاندازید تا ببینید این تیم چه وضعیتی دارد.دیروز هم تراکتور میزبان بود و وقتی بازیکنان رفتند گرم کنند هواداران تراکتور فریاد می زدند که سایپا به شهر ما خوش آمدی.فکر می کنم با همه این ها ما نتیجه خوبی گرفتیم.

مربی سایپا درباره بحث های مختلف پیرامون برکناری حسین فرکی بیان داشت:حسین فرکی اگر از سایپا برود ضرر نمی کند.ما سابقه فرکی را می دانیم.او مربی خوشنامی است و کارش را بلد است.به شایعات هم نباید توجه کرد.باشگاه سایپا به فکر این نیست که تغییری در کادر فنی ایجاد کند.مسیر سایپا مشخص است.

وی ادامه داد:برای سایپا جای هیچ نگرانی نیست.زمانی باید نگرانی باشد که ببریم اما فوتبال بازی نکنیم.بازی صبا واقعا عالی بودیم و دیروز هم که مشحص است.در بازی های اول تیم جا نیفتاده بود اما در دو مسابقه اخیر عالی بودیم.

مربی سایپا درباره دیدار تیمش مقابل استقلال گفت:بازی استقلال هم مثل تراکتورسازی است.به طور حتم در این بازی سعی می کنیم با همه توان به میدان برویم و نتیجه خوبی بگیریم.

سجادی درباره اینکه چه نظری پیرامون خداحافظی محرم نویدکیا و ممانعت برخی بازیکنان سپاهان از این موضوع پس از بازی دیروز دارد اظهار داشت:محرم بازیکن کوچکی نیست.او بزرگ سپاهان است.یک روز اشتباهی کرد اما همه اشتباه می کنیم و او هم اشتباه کرد.امیدوارم تصمیمی که به نفعش است را بگیرد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین