اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
نماینده سبزوار در تذکر شفاهی:

مجلس بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی به عنوان یک حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه لایحه عفاف و حجاب درخواست عموم مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی است، گفت: مجلس بهترین شیوه برخورد با بی‌حجابی به عنوان یک حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است.
۱۶:۴۱ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

به گزارش ایلنا، بهروز محبی نجم آبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: لایحه عفاف و حجاب درخواست عموم مردم عزیز و نجیب ایران اسلامی است، مجلس با درک شرایط خاص کشور ضمن حمایت از اقتدار نیروی مظلوم انتظامی، بهترین شیوه برخورد با این حرام سیاسی و شرعی را در دستور کار خود داده است. این مجلس که با قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، ۱۸۰۰ امضای طلایی را حذف کرد و با قانون پاداش به افشاگران فساد و رأی به شفافیت مالی نشان داد در مبارزه با فقر و فساد جدی است، این بار در مبارزه با فقر فرهنگی نیز با مواظبت و دقت و نگاه عالمانه، اقدام عاجل خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس ادامه داد: به جریانات سیاسی به ویژه افرادی که به لطف تساهل نظام اسلامی در فتنه‌های گذشته پیشقراول بودند، متذکر می‌شوم؛ از تقابل با احکام الهی و قوانین نجات‌بخش اسلامی احتراز کنند و باقی مانده عمر خود را در مسیر خدمت به مردم و منافع آنها و آرمان‌های امام و انقلاب قرار دهند.

وی همچنین با بیان تذکراتی در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی افزود: طی هفته‌های اخیر خاموشی‌های دائمی چاه‌های موتور سبب وارد شدن خسارات شدید به تأسیسات، چاه‌ها و محصولات کشاورزان شده است لذا از وزرای نیرو و جهاد کشاورزی درخواست دارم در جبران خسارات وارده اقدامات لازم را مبذول کرده و خاموشی‌ها را به حداقل برسانند.

محبی نجم آبادی اظهار کرد: همچنین از همت همکاران عزیزم در تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری دوغارون، سرخس و مازندران تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه سریعتر منطقه‌ ویژه اقتصادی دیار سربداران هم رونق و سازندگی را به خود ببیند، لذا از وزیر دادگستری درخواست کمک به حل این مسئله را دارم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: از وزیر آموزش و پرورش نیز خواست می‌کنم به تمام قول‌های خود در حوزه آموزش و پرورش به ویژه در مسئله مهرآفرینان و نیروهای خدماتی عنایت ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین