اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۶۳۸۹

بودجه استقلال و پرسپولیس فرق دارد چون استقلال بچه سرراهی است/ تا وقتی آقازاده‌ها نخواهند استقلال موفق نمی‌شود

بودجه استقلال و پرسپولیس فرق دارد چون استقلال بچه سرراهی است  تا وقتی آقازاده‌ها نخواهند استقلال موفق نمی‌شود
ملی‌پوش اسبق استقلال در نهایت صراحت مدعی است که برخی از مدیران ورزش بر سر مسئله بودجه میان استقلال و پرسپولیس فرق می‌گذارند.
۱۶:۱۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

امیرحسین صادقی کاپیتان ملی‌پوش سابق آبی‌پوشان با اشاره به گلایه‌های سرمربی استقلال در سه مصاحبه اخیر خود می‌گوید: دیگر منِ پیشکسوت چه حرفی می‌توانم در خصوص شرایط استقلال در آستانه شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر داشته باشم؟  البته با این وجود، امیرحسین  دقایقی  گفت‌وگو کرد.

آمادگی استقلال را در آستانه رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر چگونه ارزیابی می‌کنید؟
چه بگویم. ماشاءالله استقلال آن‌قدر دستخوش تغییر و تحولات و اتفاقات حاشیه‌ای ریز و درشت است که می‌توان به راحتی چندین برنامه مستند شوک ساخت. تا این بساط نابسامان است‌ آش همان‌ آش و کاسه همان کاسه است. وقتی وزارت ورزش از روی شکم‌سیری برای استقلال مدیر کارنابلد تعیین می‌کند و در طلایی‌ترین دوران فصل در طول یک ماه دو مدیر در این باشگاه رفت‌ و آمد می‌کنند چگونه می‌توان از میزان آمادگی این تیم برای شروع فصل صحبت کرد! در حالی که دیگر تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت فنی خود و جذب بازیکنان لژیونر بودند، در استقلال بحث بر سر انتخاب مدیر و سرمربی بود! در چنین شرایطی چرا باید از میزان آمادگی تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ حرف زد؟ من حتی به هواداران هم می‌گویم توقعی برای موفقیت استقلال نداشته باشند. وقتی سرمربی تیم با رزومه پرافتخاری که دارد، در سه مصاحبه اخیر خود از در و دیوار باشگاه گله می‌کند من پیشکسوت چه حرفی دارم بزنم؟ در حالی که بهترین مهاجمان و بازیکنان از این تیم رفته‌اند!

چرا این مشکلات فقط در باشگاه استقلال دیده می‌شود؟
من هنوز اعتقاد دارم افرادی در باشگاه هستند که با رانت‌هایی که دارند نمی‌خواهند استقلال به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند. از دوره مدیریت افشارزاده تا حالا مدیران یکی از دیگری بدتر بوده و نه‌تنها جوابگوی هواداران نبودند بلکه تنها به استقلال زخم زدند. از سال ۹۴ تا به حال مدیران استقلال یکی از دیگری بدتر بوده و ما هم به خاطر تیم مجبور به حمایت بوده‌ایم و اگر هم زمانی زبان به انتقاد بگشاییم می‌شویم آدم بد داستان. در چنین شرایطی هوادار باید صبوری کند و بیچاره جواد نکونام که معلوم نیست با این وضعیت چه می‌خواهد بکند. فقط خدا کند با این اوضاع نابسامان انرژی و انگیزه او برای رساندن کشتی استقلال به ساحل آرامش افت نکند. آقازاده‌هایی در باشگاه استقلال حضور دارند که تا نخواهند اجازه موفقیت به کسی را در این باشگاه نمی‌دهند.

یکی از انتقادهایی که به باشگاه می‌شود این است که خریدهای این فصل به جز مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان در حد باشگاه استقلال نیستند. نظر شما در این خصوص چیست؟
من که حرف‌هایم را همان اول زدم. وقتی در حساس‌ترین زمان فصل باشگاه تکلیف مدیریت خود را روشن نکرده و به تبع آن سرمربی نیز انتخاب نشده بود چه انتظاری می‌توان از عملکرد موفق در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشت؟ شما اگر نگاهی به فروش امیرحسین حسین‌زاده و مهدی قایدی و همچنین تلاش دوباره باشگاه برای جذب این بازیکنان داشته باشید متوجه خیلی از قضایا خواهید شد. آقایان در سفره‌ای که پهن شده تنها به دنبال پول هستند و جالب آن‌که در این میان منتش را سر هوادار می‌گذارند.

به نظرتان چرا در فاصله چند روز مانده به شروع فصل جدید آبی‌پوشان هنوز تکلیف اسپانسر خود را مشخص نکرده و از پیراهن فصل جدید رونمایی نکردند؟
من فقط برای هواداران آرزوی آرامش دارم و به آنان توصیه می‌کنم این روزها بیشتر قرص‌های آرام‌بخش بخورند! من نمی‌دانم فتح‌الله‌زاده برای چه ۲۴ ساعته در تلویزیون است! چرا مدیرانی مثل انصاری‌فرد به تلویزیون نمی‌روند؟ چرا این همه مصاحبه؟ یعنی شما اشتباه نکردی؟

از تقابل استقلال در هوای گرم خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان بگویید.
قطعا بازی سختی پیش‌ روی شاگردان نکونام خواهد بود. بازی بحث فنی ندارد باید راجع به چه مورد فنی استقلال حرف زد وقتی تیم تمریناتش را با ۱۵ نفر شروع می‌کند و مهره‌های کلیدی زیادی را از دست داده است. وقتی مدیر به سرمربی تیم می‌گوید پنجم هم بشوی خوب است دیگر چه جای حرف فنی زدن است؟

زمزمه‌های بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به گوش می‌رسد. حضور او را روی نیمکت فنی استقلال چطور ارزیابی می‌کنید؟
من دو روز تمام با آقامهدی حرف زدم و حتی به او التماس کردم که به تیم برگردد اما او قبول نکرد. حالا نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که راضی به بازگشت شده اما به هر صورت حضور او را به فال نیک می‌گیرم و معتقدم حضور او می‌تواند با تأثیرات مثبتی همراه باشد.

کمال کامیابی‌نیا حرف‌هایی زده و حالا برخی هواداران استقلال از تبعیض در دو تیم سرخابی می‌گویند. نظر شما در خصوص حرف‌های کامیابی‌نیا چیست؟
در این خصوص حرف خاصی ندارم. آن‌قدر در این‌گونه مباحث حرف زدم که حتی بازیکن استقلال از من شکایت کرد! من ۱۰ سال است دارم داد می‌زنم که مدیریت و نحوه اداره دو تیم پرطرفدار پایتخت مسئله‌دار است و چقدر در این میان فحش خوردم. حالا من چه بگویم؟ معلوم است که بودجه پرسپولیس با استقلال فرق دارد چون از نظر آقایان، استقلال بچه سرراهی است!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین