اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۵۴۷

تعطیلی‌های لیگ بزرگترین ضربه را به ما زد

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد زمان زیادی تا پایان فصل برای رسیدن دوباره به صدرجدول وجود دارد.
۱۰:۰۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال تراکتورسازی روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر در تهران مقابل سایپا به تساوی بدون گل دست یافت تا صدرجدول را از دست بدهد.


مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازان درباره بازی با سایپا می گوید: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول خوب نبودیم اما رفته رفته بهتر شدیم. فکر می کنم تعطیلی های لیگ برتر به تیم ما ضربه زده است. ما 3 بازی انجام می دهیم و یک ماه تعطیل می شویم. این شرایط به ضرر تیم ها است و اگر تراکتورسازی مقابل سایپا خوب بازی نکرد، دلیل اصلی اش تعطیلات بود. البته باید به منافع ملی و برنامه های کی روش احترام بگذاریم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند.


او درباره از دست رفتن صدرنشینی تراکتورسازی خاطرنشان می کند: تازه 8 هفته گذشته و از الان زود است درباره صدرجدول صحبت کنیم. فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده و انشاءالله با جبران نتایج قبلی می توانیم امسال جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم. نوبتی هم باشد، نوبت تراکتورسازی است که قهرمان شود.


کیانی درباره شعارهایی که هواداران تراکتور علیه علیرضا فغانی سر دادند، بیان می کند: هواداران تراکتورسازی همچنان از فغانی به خاطر بازی دو سال پیش با نفت تهران ناراحتند. به هر حال حق هم دارند، چون بازی آخر بود و می خواستیم قهرمان شویم. با این حال فغانی داور ملی است و باید به او احترام بگذاریم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین