اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۷۴

غیبت کرار و ادینهو روی نیمکت

امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم میهمان و به دلیل اینکه حسین فرکی از لحاظ سنی از او بزرگ‌تر است به سمت سرمربی تیم سایپا رفت.
۱۷:۵۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| دیدار دو تیم سایپا و تراکتورسازی تبریز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درحالی از ساعت 17 در ورزشگاه دستجردی شهرک اکباتان آغاز شد که حدوداً هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند، اما نکته جالب در خصوص هواداران تیم تراکتورسازی این است که تبریزی‌ها از چند ساعت قبل از آغاز بازی خود را به ورزشگاه رسانده بودند و شاگردان امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

* هواداران تراکتورسازی تبریز در دقایقی از نیمه نخست این دیدار علاوه بر تشویق تیم‌شان، فریاد «یا حسین» و «یا ابوالفضل» سر دادند.

* قبل از شروع این دیدار امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم میهمان و به دلیل اینکه حسین فرکی از لحاظ سنی از او بزرگ‌تر است به سمت سرمربی تیم سایپا رفت و با او خوش‌وبش گرمی کرد. 

*‌ علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان قضاوت این دیدار را برعهده دارد که تماشاگران تبریزی قبل از آغاز این دیدار علیه او شعار دادند تا نارضایتی خودشان را به دلیل انتخاب این داور برای بازی تیم محبوب‌شان به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال برسانند.

* نکته جالب دیگر اینکه در کنار نیمکت تراکتورسازی یک هوادار معلول با صندلی چرخدار حضور دارد که همین موضوع باعث شد تا چند عکاس از او و بازیکنانی که به سمت او رفتند، عکس بگیرند.

* حضور نداشتن ادینهو و کرار جاسم دو بازیکن خارجی تأثیرگذار تیم تراکتورسازی در زمین بازی و نیمکت‌نشینی این دو از نکات حاشیه‌ای دیگر این دیدار است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین