اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۳۰

درخواست ویسی از نویدکیا

مربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد که سرمربی این تیم از کاپیتان طلایی‌پوشان درخواست کرده هرچه زودتر به کلاس‌های مربیگری برود.
۱۵:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید بصیرت در خصوص ماجرای خداحافظی محرم نویدکیا گفت: اول صبح بود که محرم من را صدا کرد و خواست با عبدالله ویسی صحبت کند. گفتم به چه دلیل می‌خواهی با ویسی صحبت کنی که اعلام کرد می‌خواهم خداحافظی کنم.

وی افزود: از محرم خواستم که چنین کاری انجام ندهد چرا که می‌تواند به تیم کمک کند، اما اعلام کرد که تصمیم قطعی را گرفته است. با ویسی در این خصوص صحبت کرد و ویسی هم ابتدا به نویدکیا گفت که چنین کاری نکند، اما وقتی او مصمم بود، دیگر نمی‌شد تصمیمش را تغییر داد. محرم گفت که دیگر نمی‌تواند بازی کند.

مربی سپاهان درباره اضافه شدن محرم نویدکیا به کادرفنی این تیم پس از خداحافظی رسمی، اظهار داشت: من در جلسه ویسی و محرم نبودم. با این حال ویسی از او خواسته که هرچه سریع‌تر به کلاس‌های مربیگری برود تا به کادرفنی اضافه شود.

بصیرت در پاسخ به این سؤال که آیا پس از خداحافظی رسمی نویدکیا، او را باید جزیی از کادرفنی سپاهان بدانیم یا نه، گفت: این را ویسی باید پاسخ بدهد، اما همانطور که گفتم او از نویدکیا خواسته که سریع‌تر برای کلاس‌های مربیگری اقدام کند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین