اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۳۰۶

ابراهیمی: استقلال فقط بدشانس بود

امید ابراهیمی، هافبك ملی‌پوش تیم استقلال تهران در فصل گذشته یكی از اركان اصلی این تیم در خط هافبك بود و امسال نیز با وجود اینكه آبی‌پوشان نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده كنند اما ابراهیمی همچنان یكی از مهره‌های اصلی علیرضا منصوریان محسوب می‌شود...
۱۳:۲۱ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| امید ابراهیمی، هافبك ملی‌پوش تیم استقلال تهران در فصل گذشته یكی از اركان اصلی این تیم در خط هافبك بود و امسال نیز با وجود اینكه آبی‌پوشان نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده كنند اما ابراهیمی همچنان یكی از مهره‌های اصلی علیرضا منصوریان محسوب می‌شود. ابراهیمی در گفت‌وگو با همشهری ورزشی تاكید می‌كند برد مقابل ذوب‌آهن و همچنین موفقیت در جام حذفی استارت آبی‌پوشان برای موفقیت در فصل جاری خواهد بود.
  • بعد از اردوی تیم ملی در حال حاضر به تمرینات استقلال برگشتی تا آماده بازی‌های لیگ شوی. اوضاع تیم چطور است؟
شرایط خودم و سایر بازیكنان خوب است و آماده می‌شوند تا با شروع مجدد لیگ بتوانیم امتیازات لازم را جمع‌آوری كرده و روند خوبی را پیدا كنیم.
  • شنبه هم در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان خواهید رفت. در خصوص این بازی صحبت می‌كنی؟
با توجه به اینكه در مشهد بازی داریم فكر می‌كنم بازی مقابل سیاه‌جامگان بازی سختی خواهد بود. البته با توجه به اینكه ما بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن را با برد پشت سر گذاشتیم بازهم تلاش می‌كنیم سه امتیاز بازی را بگیریم. هرچند بازی سختی خواهد بود اما مطمئنا ما برای كسب سه امتیاز به مشهد می‌رویم تا بتوانیم با تلاشی كه بچه‌ها و كادر فنی انجام می‌دهند 3 امتیاز را به دست بیاوریم.
  • روند خوبی كه استقلال با برد در مقابل ذوب‌آهن و ملوان‌نوین در جام جذفی به دست آورد، ادامه خواهد داشت ؟
ان‌شاءالله ادامه خواهد داشت. همان‌طور كه گفتم تیممان یك مقدار بدشانسی آورده است و فكر می‌كنم با بردی كه مقابل ذوب‌آهن و در جام حذفی به دست آوردیم اعتماد به نفس تیممان خیلی بهترشده و می‌توانیم راحت‌تر بازی كنیم. امیدوارم بتوانیم نتایجی كه می‌خواهیم را به دست بیاوریم و هواداران را خوشحال كنیم.
  • چرا تیم استقلال در اوایل فصل نمی‌توانست نتایج لازم را بگیرد؟
همان‌طور كه گفتم روی حساب بدشانسی بوده و چیز دیگری نبوده چراكه ما خیلی از بازی‌ها را می‌توانستیم ببریم و موقعیت‌های خوب را به گل تبدیل نكردیم و توپ‌های ما توی دروازه نرفت تا تیممان آن شرایط چند هفته قبل را پیدا كند كه هیچ بردی نداشتیم اما فقط روی بدشانسی تیم می‌گذارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: ابراهیمی استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین