اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۲۰۶

هشت چهره جذاب دربی اصفهان+عکس

در ترکیب دو تیم سپاهان و ذوب‌اهن چهره هایی ویژه وجود دارند که می‌توانند در نتیجه این دیدار تاثیرگذار باشند.
۲۲:۰۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| دو تیم ذوب‌اهن و سپاهان فردا در دیداری حساس برابر هم خواهند گرفت تا دربی 59 این شهر را رقم بزنند. در ترکیب هر دو تیم بازیکنان شاخصی وجود دارند که می توانند در تغییر نتیجه به سود تیم خود سهم بسزایی داشته باشند.

در زیر نگاهی کوتاه به بازیکنان جذاب شهرآورد اصفهان داشتیم.

 

تیم ذوب‌اهن؛


•  مهدی رجب زاده: رجب زاده بازیکن کهنه‌کار تیم فوتبال ذوب‌اهن به عنوان برترین گلزن این تیم در رقابت های لیگ برتر شناخته می شود و بیشتر تعداد گلزنی با پیراهن یک تیم را به نام خود ثبت کرده است. این بازیکن در بازی گذشته ذوب‌اهن مقابل استقلال به خاطر مصدومیت جزیی قادر به همراهی تیم خود نشد. حضور این بازیکن باتجربه می تواند نبض میانه زمین را در اختیار تیم ذوب‌اهن قرار دهد و دقت رجب زاده در ضربات ایستگاهی و ارسال‌ها هم می تواند کمک حال تیم ذوب‌‎اهن شود.

 


•  مرتضی تبریزی: هافبک مهاجم جوان تیم ذوب‌اهن هم در کارهای دفاعی تیم حضور پیدا می کند و هم در حمله مهاجم خطرناکی به حساب می‌آید. تبریزی فصل گذشته با 7 گلی که به ثمر رساند، بالاتر از بازیکنانی مثل مسعود حسن زاده و کاوه رضایی قرار گرفت و بهترین گلزن این تیم در لیگ پانزدهم لقب گرفت. مهاجم جوان ذوب‌اهن در اردوی اول تیم ملی در ایتالیا  حضور داشت و پس از اینکه در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت در لیگ برتر به دنبال نشان دادن توانایی های خود است تا بتواند دوباره به تیم ملی بازگردد.  تبریزی در شکست هفته هفتم مقابل استقلال تهران زننده تنها گل ذوب‌آهن در آزادی بود.

 


•  احسان پهلوان: هافبک تیم ذوب‌اهن در لیگ پانزدهم یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم بود و همراه با تیم ملی امید در مسابقات انتخاب المپیک به میدان رفت.  در این فصل جاری با توجه به اینکه او هم شرایط مشابهی با هم تیمی خود مرتضی تبریزی را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی پشت سر می گذارد، به شدت به دنبال این است تا بار دیگر نظر کی‌روش را به خود جلب کند. دربی اصفهان می تواند یکی از فرصت‌های این بازیکن برای بازگشت به تیم ملی باشد.

 


•  رشید مظاهری: دروازه بان تیم ذوب‌اهن به همراه مرتضی تبریزی و احسان پهلوان در اردوی کاورچینو همراه تیم ملی بود و سپس از لیست نهایی خط خورد و برای دیدار مقابل کره جنوبی و ازبکستان هم به اردو فراخوانده نشد. مظاهری در بازی هفته هفتم مقابل استقلال تهران که با شکست این تیم همراه شد، با نظر یحیی گل‌محمدی روی نیمکت نشست و به بازی گرفته نشد. گلر تیم ذوب‌اهن که در سال‌های گذشته با درخشش خود در کسب دو قهرمانی ذوب‌اهن در جام حذفی تاثیرگذار بوده و از او به عنوان یک دروازه بان آینده دار نام برده می شود، در شهرآورد اصفهان می تواند یکی از چهر‌ه‌های جذاب ااین مسابقه باشد.

 


سپاهان؛


•  احسان حاج‌صفی: حاج‌صفی پس از بازگشت به سپاهان هنوز آن بازیکن مورد انتظار هوادارن اصفهانی نشده است. در تیم ملی حاج‌صفی بعد از ارائه یک نمایش ضعیف مقابل قطر از ترکیب تیم برای بازی مقابل چین کنار رفت، ولی این بازیکن با تغییر پستی که کی‌روش برای او در نظر گرفت، موفق به بازپس‌گیری جایگاه خود شد و در دو بازی مقابل کره جنوبی و ازبکستان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.  ادامه این روند در تیم باشگاهی می‌تواند حاج‌صفی را به خطرناک‌ترین بازیکن دربی اصفهان بدل کند.

 


•  مهرداد محمدی: هافبک چپ تیم سپاهان در تمام بازی‌های فصل برای این تیم به میدان رفته، ولی هنوز نتوانسته نمایش‌های خوب فصل گذشته خود در راه‌اهن را تکرار کند. محمدی فصل گذشته یکی از خریدهای پر سر و صدای سپاهانی‌ها بود و قصد داشت تا با درخشش در تیم سپاهان به ترکیب تیم ملی برسد. میلاد محمدی برادر دوقلوی مهرداد محمدی اکنون به یکی از مهره های مورد اعتماد کی‌روش در سمت چپ خط دفاعی تیم ملی بدل شده است و مهرداد محمدی حالا با انگیزه دوچندانی برای اثبات توانایی‌های خود پا به میدان خواهد گذاشت.

 


•  موسی کولیبالی: مدافع غنایی تیم سپاهان که به همراه عبدا... ویسی از تیم قهرمان فصل گذشته به اصفهان امد، هم‌چنان به نمایش‌های پر قدرت خود ادامه می‌دهد و در هفت بازی گذشته از ارکان اصلی تیم سپاهان بوده است. حضور کولیبالی در خط دفاعی سپاهان می تواند نقطه اتکایی برای این تیم در خط دفاعی باشد و کار بازیکنان ذوب‌اهن را برای گلزنی سخت خواهد کرد.

 


•  فرید بهزادی کریمی: هافبک مهاجم تیم سپاهان که در پایان فصل از صبای قم به این تیم اضافه شد، در بازی مقابل نفت تهران زننده تک گل سه امتیازی تیمش شد و در بازی مقابل استقلال خوزستان هم زننده اولین گل سپاهان در پیروزی 3 بر 1 مقابل مدافع عنوان قهرمانی بود. اما مصدومیتی که برای کریمی در بازی مقابل استقلال خوزستان رخ داد او را از شرایط مسابقه دور کرد. با پایان یافتن دومین دوره تعطیلات لیگ برتر این بازیکن به مرز آمادگی رسیده و به احتمال زیاد برای اولین بار پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در ترکیب اصلی این تیم برابر ذوب‌اهن به میدان فرستاده می شود تا یکی از امیدهای گلزنی سپاهانی ها در این دیدار باشد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین