اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۰۶۰

دایی برای بازی با پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای دارد

مدافع تیم نفت تهران گفت: دایی برنامه‌های خاصی برای بازی با پرسپولیس دارد هر چند که او مقابل ضعیف‌ترین تیم‌ها هم با شور و حرارت کار می‌کند.
۱۲:۰۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| در خصوص وضعیت نفت در آستانه دیدار فردا مقابل پرسپولیس گفت: خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی انجام دادیم و همه بازیکنان سرحال و قبراق آماده بازی مقابل پرسپولیس هستیم. قطعا با پیاده کردن دستورات تاکتیکی آقای دایی و اعضای کادر فنی می‌توانیم یک نتیجه خوب مقابل پرسپولیس کسب کنیم.

وی در مورد اینکه نفت تهران نزدیک به 5 سال است به پرسپولیس نباخته و این موضوع از نظر روانی می‌تواند به این تیم کمک کند، اظهار داشت: ما دنبال آمار و رکورد نیستیم اما این آمار نشان می‌دهد که همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده‌ایم. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و مقابل آنها با انگیزه به میدان می‌رویم تا یک نتیجه خوب بگیریم.

حمدی‌نژاد در مورد حضور دایی روی نیمکت نفت به عنوان یک پرسپولیسی و اینکه این مسئله از نظر روانی به سود این تیم است یا خیر،‌ ادامه داد: بدون شک حضور دایی برای ما یک نعمت است. شما ببینید نفت در چه وضعیتی بود و دایی چطور تیم را آماده کرد. خوشبختانه مسئولان باشگاه انتخاب هوشمندانه‌ای داشتند و با انتخاب دایی قوت قلبی به بازیکنان دادند. البته باید این را هم بگویم که در فوتبال حرفه‌ای این حرف‌ها خیلی معنا ندارد هر چند که دایی یک پرسپولیسی است ولی همه دیده‌ایم که حتی مقابل ضعیف‌ترین حریف‌ هم دایی با شور و حرارت زیادی کار می‌کند. قطعا او برای بازی مقابل پرسپولیس برنامه‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

مدافع نفت تهران در مورد پرسپولیس هم تصریح کرد: آنها تیم بزرگی هستند و تماشاگران زیادی هم دارند و رتبه‌شان در رده دوم لیگ نشان می‌دهد تیم خوبی هستند. از طرفی چندین بازیکن پرسپولیس در نفت بازی کردند و ما شناخت خوبی از آنها داریم. درست است که پرسپولیس در جام حذفی حذف شده ولی باید پذیرفت که در همه بازی‌ها آنها با کیفیت هستند و فکر می‌کنم تماشاگران فردا بازی زیبایی را ببینند.

وی درباره مشکلات مالی نفت و اینکه بازیکنان این تیم چند روز پیش به دلیل همین مشکلات مالی قصد نداشتند تمرین کنند و دایی آنها را مجاب کرده که تمرینات خود را ادامه دهند، گفت: به هر حال یکسری مشکلات مالی از سال قبل وجود داشت و یکسری هم برای امسال است. همانطور که گفتم حضور دایی یک موهبت است چراکه حواشی کم شده و تنها کسی که می‌توانست ما را از این وضعیت نجات دهد، دایی بود. مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد اما قرار شده یا قبل از بازی با پرسپولیس یا قبل از بازی این مشکل حل شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین