اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۷۳۶

سرمربی کره جنوبی: از نتیجه به دست آمده ناراحتم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: از نتیجه به دست آمده غمگین هستم.
۲۰:۵۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| اشتیلیکه در نشست خبری بعد از بازی گفت: من از نتیجه غمگینم هر چند که فشار زیاد بود اما دو تیم جوانمردانه بازی کردند. 

اشتیلیکه افزود: امروز تیمی به برتری رسید که مستحق پیروزی بود. ما 30 دقیقه اول بازی خیلی بد بودیم و فاجعه‌آمیز بازی کردیم و همین باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم.

وی درباره اینکه کره جنوبی در 30 دقیقه اول فاجعه‌آمیز بود و اما این تیم در کل 90 دقیقه موقعیت نداشت، گفت: درست است ما در موقعیت‌های تک به تک همیشه بازنده بودیم و بازیکنان ایران برنده بودند.در توپ‌های بازگشت ایران موفق‌تر بود این نشان می‌دهد که این تیم چطور از لحاظ قوه جسمانی برتر بوده ما با بازیکنان مختلف و کادر مختلف به ایران آمدیم و تا حالا نتوانستیم نتیجه بگیریم و شاید برمی‌گردد به عمق این و کادری که این تیم را هدایت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی درباره اینکه 3 شکست پیاپی این تیم مقابل ایران تا چه اندازه فشار روانی به کره جنوبی برای بازی امشب وارد کرده بود، گفت: این موضوع را بارها اشاره کرده‌ام که ما باید بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و مستقیم به جام جهانی برویم. فرقی هم نمی‌کند چه تیمی مقابل ما بازی کند.حالا ایران باشد یا هر تیم دیگر. ایران از لحاظ قوای بدنی از ما قوی‌تر است و ما اگر می‌خواهیم این نقیصه را جبران کنیم باید بهتر بازی کنیم و یا از پایه کارمان را اساسی‌تر دنبال کنیم.

اشتیلیکه در پاسخ به این سؤال که آیا برای این بازی طراحی مناسبی برای خط حمله داشتید یا خیر، گفت: برای فشار آوردن به ایران باید کارهای زیادی می‌کردیم. شوت می‌زدیم و سانتر می‌کردیم نه غیره. ولی هیچ کدام اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازیکن شماره 18 را آوردیم تا مثل بازی با قطر با ارسال توپ موقعیت‌هایی را رقم بزنیم که این اتفاق نیفتاد. شاید ما باید یک مهاجم مثل سوریا مهاجم تیم ملی قطر را داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

وی درباره اینکه چرا نمی‌توانید در ورزشگاه آزادی نتیجه مناسب را بگیرید، گفت: ما باید بازی را کاملا آنالیز کنیم و حتی سختگیرانه خودمان را ارزیابی کنیم. خیلی از جنبه‌ها از ایران سطح پایین‌تر بودیم و به همین دلیل باید از سطح پایه کار را دنبال کنیم تا در بلندمدت به اهداف‌مان برسیم که در این مورد آینده می‌توانیم بهتر صحبت کنیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین