اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۵۱۴

آقا فرهاد برنمی‌گشت تیم به‌هم می‌ریخت

محمدرضا خانزاده، مدافع سیاه‌جامگان امیدوار است در این فصل بتواند دوباره احیا شود و به تیم ملی برگردد. او در هفته‌های گذشته از مهره‌های اصلی تیمش محسوب می‌شده و اعتقاد دارد سیاه‌جامگان بعد از بازگشت فرهاد كاظمی برای دیدار حساس با استقلال آماده شده است. خانزاده پیش از این دیدار گفت‌و‌گویی با همشهری ورزشی انجام داد....
۱۹:۳۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| محمدرضا خانزاده، مدافع سیاه‌جامگان امیدوار است در این فصل بتواند دوباره احیا شود و به تیم ملی برگردد. او در هفته‌های گذشته از مهره‌های اصلی تیمش محسوب می‌شده و اعتقاد دارد  سیاه‌جامگان بعد از بازگشت فرهاد كاظمی برای دیدار حساس با استقلال آماده شده است. خانزاده پیش از این دیدار گفت‌و‌گویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  •    در حال حاضر برای بازی با استقلال آماده شده‌اید؟
به هر حال در این مدت مشكلاتی داشتیم كه هنوز هم حل نشده است اما به‌خاطر اعتبار و حیثیت خودمان هم كه شده باید خوب بازی كنیم تا جلوی استقلال نتیجه بگیریم. فقط جای شكرش باقی است كه فرهاد كاظمی به تیم برگشت و می‌تواند به بازیكنان كمك بسیاری كند تا با روحیه بهتری بازی كنیم. خوشبختانه یک‌سری مشکلاتی که بود رفع شده و تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و برای بازی برابر استقلال آماده می‌شویم. البته این بازی هم برای ما مانند بازی‌های دیگر است و تفاوت خاصی ندارد. من دوست دارم پیروز شویم و كلا بازی با استقلال جذاب است.
  •    با حضور فرهاد كاظمی هنوز مشكلات مالی پابرجاست؟
مشكلات هنوز هم پابرجاست اما مسئولان باشگاه قول داده‌اند هرچه زودتر پرداختی داشته باشند. با حضور آقای رویانیان در باشگاه سیاه‌جامگان باید امیدوار باشیم خیلی زود مشكلات حل شود چون او مدیر لایق و شایسته‌ای است. سردار رویانیان توانست آقا‌فرهاد را برای ماندن در تیم راضی كند كه قدم بزرگی بود. آقای كاظمی به تمرینات بازگشت و ما هم چند روزی می‌شد که تمرینات خود را از سر گرفته بودیم و با بازگشت او همه چیز به حالت طبیعی خود بازگشته و تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.
  •    خودتان هم در این فصل بازی‌های خوبی داشتید، فكر می‌كنید بتوانید دوباره به تیم ملی دعوت شوید؟
کسانی که از من تعریف می‌کنند بدون تردید نظر لطفشان است اما من نمی‌خواهم در رابطه با احیای خودم حرفی به زبان بیاورم. به هرحال هرکسی هدفی دارد، من دوره قبلی نیز در تیم ملی بودم و با اینکه سن کمتری داشتم به جام‌جهانی هم رسیدم. امیدوارم دوباره بتوانم نظر مثبت كی‌روش را جلب كنم. در دور قبل از نزدیک با کی‌روش کار کردم و مطمئن باشید که تیم ملی با این مربی به جام‌جهانی می‌رود. او برای هر بازی برنامه خاصی دارد و واقعا کارش را بلد است. ما با بودنكی‌روش موفق خواهیم شد و خداراشكر ازبكستان را بردیم و امیدوارم كره را هم شكست دهیم تا آنها دیگر برای ایران كری نخوانند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین