اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۵۰۷

واکنش مسعود شجاعی به انتقادهای اخیر

مسعود شجاعی، از بازیکنانی است که به جرات می‌توان گفت کاملا مورد حمایت و پشتیبانی کارلوس کی‌روش است. اوکه در دیدار حساس تیم ملی برابر ازبكستان كاپیتان تیم ملی بود و با پاس گلی كه برای سیدجلال حسینی ارسال كرد زمینه یک پیروزی شیرین در خانه حریف را فراهم کرد، در آستانه دیدار حساس با کره‌جنوبی پاسخگوی سوالات همشهری ورزشی بود....
۱۹:۱۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز|   مسعود شجاعی، از بازیکنانی است که به جرات می‌توان گفت کاملا مورد حمایت و پشتیبانی کارلوس کی‌روش است. اوکه در دیدار حساس تیم ملی برابر ازبكستان كاپیتان تیم ملی بود و با پاس گلی كه برای سیدجلال حسینی ارسال كرد زمینه یک پیروزی شیرین در خانه حریف را فراهم کرد، در آستانه دیدار حساس با کره‌جنوبی پاسخگوی سوالات همشهری ورزشی بود.
  •    هنوز صحبت از نمایش جالبی که برابر ازبکستان داشتی، هست. هم بستن بازوبند کاپیتانی و هم یک پایان شیرین و سه امتیازی.
ممنون اما آن روز فقط روز من نبود. حال همه تیم به نظرم خوب بود. این باعث خوشحالی است كه ما می‌توانیم در هر لحظه و در هر بازی چه در خانه و چه بیرون از خانه یعنی در هر شرایطی یك تیم واقعا خوب باشیم و محكم  كار كنیم. ضمن اینكه هر بازی كه می‌گذرد كنار هم بهتر می‌شویم و می‌توانیم بهتر یکدیگر را درك كنیم، تا واقعا یك بازی تیمی را شاهد باشیم. الان صدرنشینیم و تداوم آن بستگی به خودمان دارد.
  •    سابقه انجام بازی‌های متعددی مقابل كره‌جنوبی داری. خیلی‌ها اما می‌گویند که این بازی بازی ویژه‌ای است. یعنی متفاوت از سایر رویارویی‌های ما با کره‌جنوبی. این موضوع را قبول داری؟ راجع به بازی سه‌شنبه چه نظری داری؟
كره جنوبی همیشه و همواره یك تیم منظم و با دیسیپلین است. آنها همیشه دوندگی زیادی دارند، تلاش می‌كنند، منظم بازی می‌كنند و سرعت بازی‌شان خیلی بالا است. فکر می‌کنم مثل همیشه كه جلوی آنها واقعا از دقیقه یک محكم بازی كرده‌ایم، باید عمل کنیم. یعنی باید همین جور محكم بازی را شروع كنیم نه اینكه در برد مقابل ازبكستان بخوابیم و بخواهیم این‌طور فكر كنیم كه كار خیلی بزرگی كرده‌ایم. اصلا این‌طوری نیست! ما خیلی آماده‌ایم و ان‌شاءالله این یکی، دو روز كه در پیش داریم هم نهایت تلاشمان را می‌كنیم. اما چیزی که مشخص است، این است که ما خیلی خوب كره جنوبی را آنالیز كرده‌ایم و می‌دانیم كه بازی سه‌شنبه بازی آسانی نیست. آنها هم می‌دانند بازی آسانی ندارند. حقیقت هم این است که کره‌ای‌ها همیشه از ایران می‌ترسند ولی با این حال آنها می‌آیند كه صدر جدول را به دست بیاورند، از حیثیتشان دفاع كنند و بتوانند آن چند بازی گذشته را كه به ما باختند جبران كنند.
  •    بعضی می‌گویند اگر مقابل كره‌جنوبی پیروز شویم صعودمان به جام‌جهانی قطعی می‌شود. چه نظری داری؟ و اینكه فکر می‌کنی درخشش و تاثیرگذاری‌ات در تیم ملی را مقابل كره‌جنوبی هم ادامه خواهی داد؟
واقعا در این نوع از جدول برگزاری بازی‌ها با یك برد و دو برد و یا با یك برد مقابل یك تیم مهم نمی‌شود گفت چقدر شانس صعود داریم. ما باید تا روز آخری كه صعودمان قطعی می‌شود بجنگیم. اینكه حالا فكر كنیم اگر كره را بردیم یا حالا که ازبكستان را شكست داده‌ایم دیگر صعود كرده‌ایم، تعبیر درستی نیست. تازه سه، چهاربازی گذشته است. اما من فكر می‌كنم با برد مقابل كره‌جنوبی می‌توانیم روحیه خیلی خوبی بگیریم و با اعتماد به نفس بیشتری در بازی‌های بعد ظاهر شویم.
  •    درگذشت دایی جوانتان و اینكه بعداز گلزنی در مسابقات باشگاهی یونان گریه كردی، تمامی اتفاقات این بازی را تحت‌الشعاع قرار داد. در این ارتباط هم توضیح می‌دهی؟
آن بازی هم گذشته است. راستش دوست نداشتم در مورد آن اتفاقات توضیح بدهم و همچنان هم علاقه‌ای ندارم ولی فقط یك توضیح كوچك می‌دهم برای آن دسته از دوستانی كه می‌خواستند بدانند. آن عکس‌العمل احساسی من طبیعی بود. دایی مرحوم من یكی از اعضای نزدیک خانواده من بود و راستش خیلی هم او را دوست داشتم. متاسفانه دقیقا صبح بازی به من خبر دادند كه فوت كرده است. من اصلا انتظارش را نداشتم و تمركزم به صورت کامل رفت روی این موضوع، البته در جریان بازی سعی كردم روی بازی تمركز كنم چراكه به تیمم تعهد داشتم اما خاطرات بچگی‌ام و لطف‌هایی كه دایی‌ام به من داشت و آن مهربانی‌ها و خاطراتش مدام جلوی چشمم بود. همه این خاطره‌ها مثل یك تصویر مقابل چشمم رژه می‌رفت. وقتی هم كه وارد ورزشگاه شدیم نمی‌دانم چرا من كه همیشه سعی می‌كنم با انرژی و تمركز باشم،آن روز تحت تاثیر یك انرژی خاصی در ورزشگاه بودم. احساس كردم روح دایی‌ام در ورزشگاه حضور دارد. از او خواستم اگر می‌شود كمكم كند بتوانم خوب بازی كنم و خدا را شكر این اتفاق با گل همراه شد. همان لحظه گلم را تقدیم كردم به روح دایی عزیزم،  ان‌شاءالله روحش شاد باشد و همیشه در آرامش (مسعود شجاعی در این لحظات بغض داشت).
  •    می‌خواهیم کمی فضای گفت‌وگو را تغییر دهیم. بعد از بازی تیم ملی مقابل چین با وجود اینكه عملكرد خوب و قابل دفاعی داشتی اما برخی در فضای مجازی مطالبی را كه بیشتر جنبه طنز و شوخی بود را در مورد تو مطرح كردند. البته انصافا توهین‌آمیز نبودند. نظر خودت در این باره چیست؟
بله، شنیده‌ام. هركسی می‌تواند نظری داشته باشد، نظرشان هم قابل احترام است ولی من باید كار خودم را بكنم. تلاشم هم براین است تا آنچه را كه مربی از من می‌خواهد برای تیم ملی كشورم و همچنین تیم باشگاهی‌ام انجام بدهم. هرموقع مربیان صلاح بدانند که می‌توانم بازی كنم، بازی می‌كنم و به تیم كمك خواهم كرد و هر موقع هم كه بازی نكنم با تمام وجودم از بیرون سعی می‌كنم به تیمم كمك كنم.اما در تمرینات همیشه سعی كردم بهترین باشم و هر روز پیشرفت كنم. با این اوصاف ضمن احترام به نظرات همه،  برایم مهم‌ترین چیز همین تمرین و تلاش خودم است. ولی بازهم تاکید می‌کنم که من به همه احترام می‌گذارم و اعتقاد دارم که نظرات هرکسی، در هرجایگاهی، به همان نسبت محترم است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین