اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۴۳۴

قوچان نژاد: کره ای به فوتبال نه، به مردم ایران توهین کردند

مهاجم تیم ملی گفت:‌ بازی‌های گذشته میان کره جنوبی مهم نیست و به بازی فردا چشم دوخته‌ایم.
۱۴:۰۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا قوچان‌‌نژاد در نشست خبری قبل از بازی ایران و کره جنوبی گفت: همانطور که کاپیتان دژاگه گفت فردا بازی سختی داریم. درست است که نتایج خوبی داشتیم اما آنها دیگر گذشته و دیگر مهم نیستند. بلکه مهم بازی فردا است که باید 3 امتیاز بگیریم.

قوچان‌نژاد گفت:‌ مهم بازی فردا است که باید 3 امتیاز بازی را بگیریم و مطمئنم شور حسینی هم به ما کمک می‌کند و امیدوارم که همه هواداران بیایند و ما را حمایت کنند.چون بازی حساس و مهمی را داریم و نیاز است تا مردم از بازی استقبال کنند.

مهاجم تیم ملی تأکید کرد: تیم ما کاملا آماده است و اردوی خوبی را سپری کرده‌ایم. ما به کره احترام می‌گذاریم اما اگر خودمان باشیم و عملکردمان را ارائه دهیم حتما 3 امتیاز را می‌گیریم. باید با تمرکز و حواس جمع بازی کنیم ضمن اینکه من و کل تیم آماده هستیم و اصلا مصدوم نداریم. فردا همه می‌خواهیم بجنگیم تا یک نتیجه شیرین کسب کنیم. ما در بازی‌های قبلی هم خوب بودیم اما فردا همه این‌بازی‌ها از یاد ما می‌رود و مهم مسابقه‌ای است که پیش رو داریم تا ان‌شاءالله با 3 امتیاز همراه باشد.

وی در پایان در مورد توهین بازیکن کره‌ای به ایرانی‌ها گفت: واقعا بی‌احترامی بزرگی بود. درست است که آنها نظرشان را گفته‌اند و آزاد هستند نظر بدهند اما این موضوع هیچ ربطی به فوتبال نداشت و این توهین‌هایی که به مردم ایران شد اصلا جایش اینجا نبود تا بخواهد قبل از بازی ایران کره جنوبی زده شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین