اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۴۰۸۲

چه کسی زیرآب آرش برهانی را زد؟

چه کسی زیرآب آرش برهانی را زد؟
برکناری آرش برهانی از ریاست آکادمی فوتبال استقلال شوک عجیبی در آستانه شروع فصل بازیکن‌گیری این آکادمی بود.
۱۸:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

گروه مدیران باشگاه استقلال روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در اقدامی غیرمنتظره چند تن از اعضای این باشگاه را از سمت خود عزل کردند که یکی از این نفرات آرش برهانی بود.

رئیس آکادمی باشگاه استقلال و سرمربی تیم امید فوتبال این باشگاه با وجود کسب نتایج مطلوب طی در سال های اخیر از کارش برکنار شد تا اصغر حاجیلو یکی از مدیران پا به سن گذاشته و بازیکنان اسبق این باشگاه جای او را بگیرند. اما این موضوع در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت.

اینکه چرا آرش برهانی از این سمت برکنار شد ظاهراً به موضوع صحبت های یکی دو تن از اعضای این آکادمی پشت سر آرش برهانی برمی گردد. اخبار پشت پرده درباره نحوه بسته شدن قرارداد بازیکنان رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید استقلال و عدم شفافیت مالی در بحث دریافت پول از برخی از خانواده ها که هیچ یک از آنها قابل اثبات نیست جزو موضوعاتی بوده که گفته می شود فردی که با آرش برهانی آکادمی مشکل داشته آنها را به شکل اطلاعات زیرپوستی در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار داده است.

این اطلاعات که ظاهراً در چند مقطع از پاییز سال گذشته به هیئت مدیره باشگاه استقلال منتقل شده در نهایت پس از فرا رسیدن فصل یارگیری به اوج خود می‌رسد. اخبار رسیده از دور و بر باشگاه استقلال حاکی از آن است که ظاهراً در این فاصله مدیران باشگاه آن دسته از افرادی که به آنها شک داشتند را زیر نظر گرفته بودند تا صحت و سقم برخی رفتارها برایشان اثبات شود.

این افراد این روزها که آکادمی فوتبال استقلال در حال یارگیری است به شدت زیر ذره‌بین بودند و در نهایت خیلی مسائل موجب شد تا اتفاقاتی رخ داد که کمتر کسی انتظارش را نداشت. افراد نزدیک به آکادمی استقلال بر این اعتقادند که آرش برهانی از هیچ یک از اتفاقات اینچنینی و تخلفات احتمالی خبر نداشته و با توجه به اینکه به دوستانش اختیاراتی داده بود این موضوع را به شکل شفاف نمی‌دانسته.

با این همه مدیران باشگاه استقلال تنها از این طریق نسبت به این اتفاقات دقیق نشده بودند. فردی از داخل باشگاه استقلال در این باره می‌گوید ظاهراً اعتراض تعدادی از والدین بچه هایی که در آکادمی عضو بودند به مسئولان باشگاه استقلال در ارتباط با همین مسائل، مشکلاتی را به اطلاع آنها رسانده که در نهایت تصمیم گرفتند کل نفرات آکادمی را زیر و رو کنند.

لازم به ذکر است؛ اصغر حاجیلو از امروز با حضور در آکادمی فوتبال استقلال کار را در دست گرفته و قصد دارد با گماردن نفرات موردنظرش این مجموعه را به دقت و با صورت های مالی شفاف اداره کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین