اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۹۷

مقابل ایران نه ترسی دارم نه استرسی!

مربی آلمانی هنوز هم با انتقادات فراوانی از سوی رسانه ها و طرفداران کره ای مواجه است تا جایی که شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر این که ناکامی این تیم در جدال با ایران عواقب بدی برای این مربی خواهد داشت.
۱۱:۰۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| هانکوکی کره امروز در گزارشی پیرامون آخرین اخبار اردوی کره در تهران مدعی شد سرمربی آلمانی از تک تک دقایقش برای آنالیز و شناخت از ایران بهره می‌برد چون می داند اگر نتواند به طلسم ناکامی های این تیم در تهران پایان دهد ممکن است با عواقب تلخی دست و پنجه نرم کند.


نویسنده این گزارش با اشاره به انتقاداتی که از سیستم کاری اولی اشتیلیکه در کره می شود به نتایج اخیر ببرهای آسیا برابر ایران اشاره و نوشت:« یکی از شکست های متوالی اخیر برابر ایران با هدایت اشتیلیکه بود. در آن بازی که 1-0 به پایان رسید این مربی مشکلات داوری را دلیل این باخت قلمداد کرد اما واقعیت این بود که او نتوانست از پس تاکتیک های بهتر کی روش بربیاید و فردا هم در یک مصاف حساس دیگر باید با این مربی پرتغالی و شاگردانش روبرو شود آن هم در برهه ای که کره در سه بازی گذشته خود برابر چین، سوریه و قطر چندان مقتدر ظاهر نشده است».

 


در واکنش به این انتقادات و فشارهایی که در محافل فوتبالی کره رخ داد سرمربی آلمانی سعی کرد تا با آرامش به دفاع از عملکرد خود بپردازد و خودش را قبل از رویارویی با ایران آرام نشان دهد. اشتیلیکه در گفتگو با خبرنگار هانکوکی پیرامون فشارهای قبل از مصاف فردا و احتمال ناکامی دوباره در تهران گفت:« نه فشاری احساس می کنم نه ترس و استرسی دارم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی آماده سازی کره برای بازی با ایران است و سعی می کنم به جای گوش دادن به این انتقادات روی برنامه های تاکتیکی تمرکز کنم چون حتم دارم شاگردانم می توانند از آزمون دشوار فردا سربلند بیرون بیایند».


اشتیلیکه با بیان این که ایران قدرتمند اما دارای نقاط ضعف زیادی است، افزود:« اگر بتوانیم از نظر روحی و روانی خود را برای بردن این بازی آماده کنیم دیگر نگرانی خاصی نداریم چون از نظر فنی کره می تواند از پس ایران بربیاید. من به خوبی نقاط ضعف ایران را بررسی کرده و توصیه های لازم را به شاگردانم ارائه دادم و امیدوارم اتفاقات داخل زمین این بار به سود ما تمام شود نه ایران».

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین