اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۹۴۱

واکنش مهم آرش برهانی به خبر برکناری از مدیریت آکادمی استقلال

واکنش مهم آرش برهانی به خبر برکناری از مدیریت آکادمی استقلال
در شرایطی که گفته می‌شد تیم‌های پایه استقلال در حال یارگیری و تغییر در جمع مربیان خود هستند حکم برکناری مدیر این آکادمی غیرمنتظره بود.
۲۲:۰۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

آرش برهانی پیشکسوت استقلالی ها که همزمان مدیریت آکادمی فوتبال استقلال و سرمربیگری تیم امید این باشگاه را برعهده داشت طی حکمی از سوی هیئت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد.

این در حالی است که آرش برهانی در تازه‌ترین اظهاراتش اعلام کرده بود که در دوران مدیریتش برای تیم‌های پایه نتایجی رقم خورده که طی ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.

نتایج تیم امید استقلال همراه با آرش برهانی که دو قهرمانی طی سال اخیر بود نیز جزو افتخارات این مدیر و سرمربی جوان با تیم امید همین باشگاه بود. با این همه از نزدیکان به آرش برهانی شنیدیم که پس از شنیدن خبر صدور حکم برکناری اش از این بابت تعجب نکرده و این قبیل تغییرات را پس از تحولات مدیریتی در راس یک مجموعه طبیعی دانسته است.

اما نکته جالب توجه در صحبت های برهانی با دوستانش این بوده؛ «خوشحالم لااقل در دوران حضورم در آکادمی استقلال یادگاری خوبی برای باشگاه محبوبم باقی گذاشتم».

پس از برکناری آرش برهانی، طی حکمی از سوی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اصغر حاجیلو به عنوان مدیر جدید آکادمی منصوب و حکمش را از دست وی دریافت کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین