اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۴۸۱

آلاردایس: همسرم در خانه بیشتر از من عصبی می‌شود!

آلاردایس: همسرم در خانه بیشتر از من عصبی می‌شود!
سم آلاردایس دو روز زمان داشت تا در بازی امروز لیدز مقابل منچسترسیتی تیمش را برای دیدار با یکی از قوی‌ترین تیمهای لیگ برتر آماده کند.
۲۰:۵۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

تیم آلاردایس در نیمه اول کاملا تحت کنترل منچسترسیتی بود و نیمه اول با برتری 2-0 سیتی به پایان رسید. سیتی در نیمه دوم نتوانست به اندازه نیمه اول خوب باشد و یک پنالتی را هم توسط گوندوگان از دست داد. لیدز در دقایق پایانی توسط رودریگو به گل رسید ولی در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد.

نکات مثبت بازی برای لیدز؟
حتما بعد از پایان نیمه اول از خودتان می‌پرسیدید لیدز چند تا گل دیگر می‌خورد؟ نیمه اول با روحیه بالا دفاع کردیم ولی در کنترل توپ اصلا خوب نبودیم. دائما دفاع می‌کردیم. دو گل تماشایی هم از سیتی خوردیم. ولی در نیمه دوم به مراتب بیشتر صاحب توپ شدیم و بازی ما خیلی بهتر شد. وقتی توپ را کمتر از دست دادیم اعتماد به نفس تیم بالا رفت. یک پنالتی احمقانه دادیم که می‌توانست بازی را ویران کند. ولی وقتی گل زدیم برابر بودیم و ممکن بود بازی را به تساوی بکشانیم.

هواداران لیدز امروز کمی امیدوار شدند
من می‌دانستم که باید امروز طوری بازی کنیم که هواداران با تیم آشتی کنند. وقتی آنها انتظار زیادی از تیم‌شان دارند و این انتظار برآورده نمی‌شود باید در بازی‌ای مثل بازی امروز هر طور شده سعی می‌کردیم که با یک نتیجه مناسب دل‌شان را به دست بیاوریم. با اینکه نتیجه نگرفتیم ولی واکنش آنها نشان داد که وقتی بچه‌ها می‌جنگند هوادار این را می‌بیند. هواداران لیدز امروز کمی امیدوار شدند.

حرکات عصبی آلاردایس در کنار خط
بیشتر نگران همسرم در خانه بودم. او بیشتر از من عصبی می‌شود. من خودم را تحت کنترل دارم. از وقتی سوت مسابقه زده می‌شود تنش آغاز می‌شود. من باید کنار خط بایستم و با استفاده از هر آنچه می‌دانم به تیم کمک کنم تا نتیجه بگیرد. خوشحالم که دوباره در استادیوم بودم. در بهترین لیگ دنیا. این باشگاه فرصت را در اختیارم گذاشته که از آنها متشکرم. چرا باید این فرصت را رد می‌کردم؟

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین