اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۲۵۹

به کره‌ای‌ها حق می‌دهم از «آزادی» بترسند

مهدی ترابی، هافبك جوان و آینده‌دار تیم ملی كشورمان در آستانه بازی تیم ملی مقابل كره جنوبی پاسخگوی سوالات بود...
۱۴:۰۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی ترابی، هافبك جوان و آینده‌دار تیم ملی كشورمان در آستانه بازی تیم ملی مقابل كره جنوبی پاسخگوی سوالات بود.
  • سه امتیاز از ازبکستان، برد بزرگی برای فوتبال ایران به حساب می‌آید. فکر می‌کردید که بتوانید در تاشکند برابر ازبکستان پیروز شوید؟
این مرتبه اولی نبود که ازبکستان را در این چند ساله در خانه‌اش شکست می‌دهیم. آنها تیم خوبی هستند و همیشه حریف قابل احترام و قدرتمندی به شمار می‌روند. ما هم اصلا کار آسانی برابر ازبکستان نداشتیم. آنها بر خلاف بازی‌های گذشته‌شان به غیر از بازی قدرتی، بازی سرعتی هم انجام می‌دادند و تلفیق این دو ویژگی از ازبکستان تیم قدرتمندی ساخته بود.
  • برخلاف بازی قبلی که به ازبکستان گل زدی در این بازی حضور نداشتی.
به هر حال همان‌طور که سرمربی تیم در آن بازی صلاح دید من بازی کنم، برای این دیدار تصمیم گرفت بازی نکنم. یک چیز را حتما باید بگویم. در تیم ملی وقتی شما برای پرچم کشورت می‌جنگی و رقابت می‌کنی، هیچ چیز دیگر مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد، پیروزی تیم ملی است و من مثل 24 بازیکن دیگر از این پیروزی خوشحال شدم و افتخار می‌کنم عضوی از این تیم هستم.
  • بلافاصله بعد از این برد باید سه‌شنبه به مصاف کره‌جنوبی بروید. فکر می‌کنی تیم ملی به اندازه کافی برای این بازی آماده است.
وقتی بازی برابر ازبکستان به پایان رسید و با هواپیما به تهران برگشتیم دیگر زمان خوشحالیمان از آن برد مهم به پایان رسید. در این چند روز هم سعی کرده‌ایم به خوبی و به اندازه کافی روی بازی با کره‌جنوبی تمرکز کنیم. می‌دانیم بازی با کره‌جنوبی مهم‌ترین بازی گروه است و باید هر چه داریم برای این بازی بگذاریم. همه اکنون به یک هدف فکر می‌کنیم و آن کسب نتیجه لازم در تهران است تا بتوانیم با یک بازی منطقی به آنچه می‌خواهیم برسیم.
  • بازیکنان کره‌جنوبی در چند روز گذشته در مصاحبه‌هایشان تاکید داشته‌اند از بازی برابر ایران در ورزشگاه آزادی می‌ترسند.
به نظرم این اظهارنظر غیر عادی نیست. طبیعتا بازی در ورزشگاه آزادی برای تمام تیم‌های آسیایی سخت است. کره‌جنوبی هم بارها در این ورزشگاه به میدان رفته و بازیکنان این تیم می‌دانند کار آسانی برابر تیم ایران در این استادیوم ندارند. امیدوارم مردم و هواداران به ورزشگاه آزادی بیایند و با کمک خدا و یک اتحاد ملی و توسل به ائمه بتوانیم برای پرچم مقدس ایران موفقیت کسب کنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین