اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۹۳۲

اسپالتی: نمی‌توانیم به پایکوبی بپردازیم، چون هنوز کار تمام نشده است

اسپالتی: نمی‌توانیم به پایکوبی بپردازیم، چون هنوز کار تمام نشده است
سرمربی تیم فوتبال ناپولی به پیروزی شاگردانش مقابل یوونتوس در رقابت‌های سری A ایتالیا واکنش نشان داد.
۱۲:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

لوچانو اسپالتی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا موفق شد در خانه یوونتوس با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و یک گام دیگر به سوی قهرمانی بردارد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: وقتی در بازی‌های مهمی مانند این مقابل حریفانی در این سطح پیروز می‌شوید و در مقطع پایانی فصل در چنین جایگاهی (صدرنشین) هستید، این موفقیت‌ها همانند آجری بر دیوار پیروزی نهایی هستند. بنابراین بازیکنان به طور طبیعی جشن گرفتند، به خصوص که ما در وقت‌های تلف‌شده بازی گل برتری را ‌زدیم که این کار را هیجان‌انگیزتر کرد.

وی افزود: با این حال نمی‌توانیم به پایکوبی بپردازیم چون هنوز کار تمام نشده است. من به بازیکنانم تبریک گفتم چون آنها خوب بازی کردند و ارائه چنین بازی‌ای تنها چند روز پس از ناراحتی بابت حذف از لیگ قهرمانان اروپا، کار آسانی نبود. فکر نمی‌کنم در این دیدار می‌توانستیم کار بیشتری از این انجام دهیم. اگر ما با هم کار کنیم، احساس شادی دو چندان می‌شود، همانطور که در این بازی همه با هم بودیم و ناامیدی حذف‌مان از لیگ قهرمانان اروپا نصف شد.

سرمربی ناپولی تصریح کرد: ما همان بازی مدنظرمان را انجام دادیم، اما گاهی اوقات حوادث و اتفاقاتی که در جریان بازی می‌افتد، می‌توانند روند بازی را تغییر دهند. فکر می‌کنم اگر به سبک بازی خود تکیه کنیم، در نهایت مزد تلاش‌مان را خواهیم گرفت و تیم کاملاً شایسته حضور در این جایگاه است.

ناپولی با این برد 78 امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به صدرنشینی‌اش در سری A ایتالیا، حاشیه امنیت خود در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را به 17 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین