اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۱۴۵

عشوری: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم

سینا عشوری هافبك تراكتوری‌ها بعد از برد قشقایی در جام‌حذفی مقابل پرسپولیس پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد و برد قشقایی را تبریك گفت...
۲۱:۱۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| سینا عشوری هافبك تراكتوری‌ها بعد از برد قشقایی در جام‌حذفی مقابل پرسپولیس پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر كرد و برد قشقایی را تبریك گفت. او بعد از این ماجرا به‌خاطر اینكه حساسیت ایجاد نشود اعلام كرد اصالتا قشقایی است و قصد كری‌خوانی نداشته. عشوری كه بعد از این جریانات تمرینات خود را بدون حاشیه انجام می‌دهد، در مورد شرایط خودش و تراكتور گفت‌وگویی انجام داد.
  •    ظاهرا بازی بعدی تراكتور هم باید در ورزشگاه اختصاصی برگزار شود. فكر می‌كنید بالاخره چه زمانی می‌توانید در یادگار بازی كنید؟
ما دوست داریم هرچه زودتر در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشیم تا هواداران بتوانند كنارمان باشند اما از ابتدای فصل اتفاقات عجیبی افتاده و ما هم مجبور شدیم در زمین اختصاصی بازی كنیم. تا جایی که خبر دارم فعلا مشغول پهن کردن چمن هستند و آن‌طور که می‌گویند، باید برای اولین بازی ما برابر فولاد پس از تعطیلات آماده شود. البته صحبت کردن در مورد چمن کار من نیست ولی مثل ‌اینکه قلعه‌نویی از وضعیت آن رضایت چندانی ندارد. امیدوارم مسئولان پاسخگو باشند و بتوانند هرچه زودتر زمین را آماده كنند چون هواداران گناهی نكرده‌اند و در تبریز همه نگران وضعیت یادگارامام هستند.
  •    تعطیلات لیگ به ضرر تیم‌تان شده؟
تیم ما تا روی غلتك می‌افتد لیگ تعطیل می‌شود و مجبور می‌شویم دوباره بدنسازی كنیم. برای برگزاری بازی تداركاتی هم به‌خاطر نداشتن زمین مناسب در تبریز مشكل داریم  اما باید به همین وضعیت ادامه دهیم و چاره‌ای نداریم. ما باید به تیم ملی و حضور در جام‌جهانی كمك كنیم. خدا را شكر تیم ملی در بازی با ازبكستان هم پیروز شد و امیدوارم كره را هم شكست دهد. ما هم تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم تا آمادگی‌مان حفظ شود.
  •    تراكتورسازی می‌تواند قهرمان لیگ شود یا بیشتر روی جام‌حذفی برنامه دارید؟
ما هدفی جز قهرمانی نداریم و نباید به این چیزها توجه کنیم. باید 3امتیاز همه مسابقات را به‌دست بیاوریم تا در پایان لیگ بتوانیم بدون هیچ اما و اگری، قهرمان لیگ برتر شویم. جام‌حذفی را هم نباید دست كم بگیریم. تیم‌مان آن‌قدر قدرتمند است كه می‌توانیم در هر دو جام قهرمان شویم. امسال چیزی جز قهرمانی راضی‌مان نمی‌کند و به‌ قول ‌معروف اسب خودمان را برای قهرمانی زین کرده‌ایم.
  •    در مورد ملی‌پوشان تیم ملی هم صحبت می‌كنید؟ فكر می‌كنید تیم به قول خودتان قدرتمند نباید ملی‌پوش بیشتری داشته باشد؟
ما در حال حاضر سه‌ملی‌پوش داریم كه امیدوارم در بازی‌های آینده تیم ملی نفرات بیشتری دعوت شوند  اما سعید آقایی لیاقتش خیلی بیشتر از اینهاست. او در حال حاضر بهترین دفاع چپ ایران به‌حساب می‌آید که حضورش در تراکتورسازی یک نعمت بزرگ است. سروش هم كه نیازی به تعریف من ندارد و فوق‌العاده كار كرده، اخباری هم كه ستون تیم ماست.
  •    انتظار نداشتید خودتان به تیم ملی دعوت شوید؟
برای بازیکنانی که از تیم تراکتورسازی در تیم ملی حضور دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم و از ته قلب برایشان خوشحالم اما فکر می‌کنم نفرات دیگری هم بودند که می‌توانستند از تیم ما دعوت شوند. حتی برخی دوستانم می‌گویند انتظار داشتند من هم ملی‌پوش شوم. خودم هم چنین انتظاری داشتم و فکر می‌کنم نمایش خوبی داشته‌ام و می‌توانم نظر کی‌روش را جلب کنم.

مصاحبه از نیلوفر واشقانی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین