اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۰۷۰

سلطان و فوتبالی‌ها در مراسم عزاداری سایپا (عکس)

همزمان با روز ششم ماه محرم، آیین عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور جمع کثیری از شخصیت های فرهنگی، ورزشی و سیاسی کشور در محل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد.
۱۶:۲۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
وانانیوز| مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت امام حسین(ع) با حضور شخصیت های برجسته فرهنگی، ورزشی و سیاسی کشور از جمله دکتر جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، ایازی عضو هیات مدیره شرکت سایپا و معاون وزیر بهداشت، عارف، نماینده مردم تهران و عزیزی نماینده ابهر در مجلس شورای اسلامی، گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، کاشانی عضو شورای شهر تهران، کادرفنی و اعضای تیم های ورزشی این باشگاه و بسیاری دیگر از شخصیت های شناخته شده ورزش از جمله دکتر رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، علی پروین، محمدرضا طالقانی، عباس جدیدی، مهدی اربابی و جمع کثیری از پیشکسوتان ورزش ، در محل مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد.


این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر وعصر آغاز شد. سپس استاد اخلاق، حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با ذکر مصائب خاندان رسول خدا (ص) در واقعه عاشورا، در خصوص عظمت قیام امام حضرت امام حسین(ع) و اهمیت زنده نگهداشتن رسالت این قیام خونین سخنرانی کرد و در ادامه نیز یکی از مداحان اهل بیت، به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی پرداخت.

 


 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین